Burre skrev:Har precis satt på ett plåster på höger pekfinger...Men hur fan ska jag baka snusen nu?
hoppa ner ett snäpp så du kör me långo ring fingret istället.. eller så får du kör me dambinda så längeBurre skrev:Har precis satt på ett plåster på höger pekfinger...Men hur fan ska jag baka snusen nu?
McB skrev:Plåster är för mesar, det läker bättre om man häller på lite krut och tänder eld.
kajlyl skrev:hoppa ner ett snäpp så du kör me långo ring fingret istället.. eller så får du kör me dambinda så länge
Burre skrev:Brukar använda den metoden, men har slut på krut eftersom jag spenderade hela gårdagen med att skjuta kapitalister
Burre skrev:Brukar använda den metoden, men har slut på krut eftersom jag spenderade hela gårdagen med att skjuta kapitalister
Bikerbitch skrev:Det är bara kärringar som gnäller.
Lartes skrev:Ska vi ta det som ett klagomål eller?
McB skrev:Plåster är för mesar, det läker bättre om man häller på lite krut och tänder eld.
Gustav1 skrev:Jamen....ta en snus med ovansidan av tummen då. Där har du väl inte plåster?
Det funkar faktiskt jättebra.
Hur gör man när man bakar en snus förresten?
Burre skrev:Den funkade faktiskt...lite ostadigt i början men det gick bra
Heinrich skrev:John Rambo
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |