Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!mia83 skrev:... en fredag kväll som denna.. Sitter och har nada att göra.. Har i princip suttit framför datorn ändå sen 17.30... vilket liv man har alltså...
mia83 skrev:... en fredag kväll som denna.. Sitter och har nada att göra.. Har i princip suttit framför datorn ändå sen 17.30... vilket liv man har alltså...
Å fy fan.. du får inte skriva sånt här du...Ludde-man skrev:har inge liv sitter på jobbet men ska ta hojen på en sväng när man slutar 28+ idag
gixxer_chrille skrev:Men!........Sitt inte hemma då, ut med dig o gör nåt, krogen tex.
Eller e de skralt med cash?
Ok då, för den här gången..Ludde-man skrev:men det e sista gången innan man kommer till sverige ju ska ju hem till kylan o fira jul
Tre och en halv mil utanför Göteborg, det är ju typ Alingsås.. (om man skall åt det hållet) Då är det väl inte Gbg längre?!mia83 skrev:Hmm inte så lätt att ta sig till krogen när man har 20 min gångväg till bussen... och INGA gatulampor ut med vägen... bor för tillfället ute på landet... 3,5 utamför gbg. Ska tilläggas att man är mörkrädd och vägrar gå den vägen ensam
Hultan skrev:Tre och en halv mil utanför Göteborg, det är ju typ Alingsås.. (om man skall åt det hållet) Då är det väl inte Gbg längre?!
Hultan skrev:Ok då, för den här gången..
Hur är det att hojja i L.A då?
Helvete, sätila, det är ju lååååååååååångt..mia83 skrev:Nja inte riktigt... Sätila... Men om 1,5 månad så bor jag 20 min från gbg centrum...
Fan vad nice, hur är fabbropolisen där då, hård?Ludde-man skrev:det finns så mpnga krokiga vägar man kan åka i timmtal sol blå himmel å en massa bergs vägar det e nice ... här e en bra väg http://www.pashnit.com/roads/cal/Highway33.htm
men det finns en massa
Hultan skrev:Helvete, sätila, det är ju lååååååååååångt..
Men härliga hojvägar!
20min med bil, båt, tåg, flyg eller fötter?!
Hultan skrev:Fan vad nice, hur är fabbropolisen där då, hård?
Får man fråga vad du gör där?
Nä kan tänka mig det..Ludde-man skrev:farbror blå här borta vill man inte bråka med de e inte snälla .. jag jobbar här borta med IT just nu iaf
mia83 skrev:20 min med buss... hade väl varit bättre om det hade varit till fots.. men vad sk aman göra när man är student..
Riktigt goa hojvägar alltså..=) Var med hjälp av dessa vägar jag blev kär i sporthojar...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|