Flicka påkörd av smitande MC-förare.

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
Har du de primitiva värderingarna så föreslår jag att du bosätter dig i ett land vars styre och befolkning delar dem med dig. I den civiliserade västvärlden duger inte koranen till dasspapper ens, för att inte prata om lag.

Man får tycka vad man vill.Sedan så har inte det med som du säger att ´´koranen dasspapper ens´´de som du säger e lite rasistiskt och hets mot folkgrupp hörru.Jag kan säga att jag har det bra som det e.Sedan dom som e kriminella skicka skiten tillbaka!

så du menar att usas rättsystem är bättre? med överfulla fängelsen där det råder ett eget rättssystem och varken staten eller dom som jobbar på fängelset har något att säga till om! en tjuv kommer alltid vara en tjuv, spelar ingen roll om du hugger av höger hand då snor han med vänster!!
dom människorna tänker inte riktigt på samma sätt som "normala" personer gör.

sverige har ett "bra" rättsystem, kanske bara lite slappt. har folk ingen respekt eller moral så spelar det nada roll vad det finns för rättsystem eller vad det finns för straffskala.

Kan säga att Sverige har en jävla mild straff system.Men så som det e med systemet tycker jag e skit skummt och dåligt.

Hade man haft det systemet här tro mig att många hade inte vågat göra så mycket!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Man får tycka vad man vill.Sedan så har inte det med som du säger att ´´koranen dasspapper ens´´de som du säger e lite rasistiskt och hets mot folkgrupp hörru.Jag kan säga att jag har det bra som det e.Sedan dom som e kriminella skicka skiten tillbaka!

Kan säga att Sverige har en jävla mild straff system.Men så som det e med systemet tycker jag e skit skummt och dåligt.

Hade man haft det systemet här tro mig att många hade inte vågat göra så mycket!

TRO MIG, det hade dom! Eftersom människor anpassar sig efter sin omgivning så hade det funnits folk som hade hittat på lika mycket om inte mer skit! Det hela hade bara urartat och det hade slutat så som i usa med farliga gängbildningar, som i arabländerna med terrorister och gerilla osv. Så din ide va nog inte så himla bra. Sverige har ett lamt rättsystem eftersom svenskar är rädda för att ta tag i med hårdhandskarna. Men så är det bara och det får man acceptera. Vårt land är ett så snällt land och det är därför folk vill bo här, på gott och ont.

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
TRO MIG, det hade dom! Eftersom människor anpassar sig efter sin omgivning så hade det funnits folk som hade hittat på lika mycket om inte mer skit! Det hela hade bara urartat och det hade slutat så som i usa med farliga gängbildningar, som i arabländerna med terrorister och gerilla osv. Så din ide va nog inte så himla bra. Sverige har ett lamt rättsystem eftersom svenskar är rädda för att ta tag i med hårdhandskarna. Men så är det bara och det får man acceptera. Vårt land är ett så snällt land och det är därför folk vill bo här, på gott och ont.
h

Håller med det du säger men du tror inte att här i Malmö finns gäng liksom :confused: finns massor tro mig.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
h

Håller med det du säger men du tror inte att här i Malmö finns gäng liksom :confused: finns massor tro mig.

men dooh, ja föddes inte igår! e uppvuxen o bor i malmö!! men du kan ju lixom inte jämnföra gängen i MALMÖ med gängen i USA!!! herrejisses! gängen i malmö är en piss i sjön jämnfört med gäng utomlands och speciellt i usa.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Tycker synd om flickan. Killen som körde på henne skulle man kastat meloner på tills han dog... Men detta skedde i malmö om jag läst rätt? vad jag vet så är det en ganska väl bebodd stad, varför i helv-ete var det ingen som sprang efter idioten!?!? Ännu ett fel som återigen påpekas är att ingen vågar göra någonting idag... Det är dåligt enligt mig! Men jag var inte där så jag vet inte exakt vad som hände dock, Men ni fattar väll vad jag menar.

Mvh

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
men dooh, ja föddes inte igår! e uppvuxen o bor i malmö!! men du kan ju lixom inte jämnföra gängen i MALMÖ med gängen i USA!!! herrejisses! gängen i malmö är en piss i sjön jämnfört med gäng utomlands och speciellt i usa.

Jag e både född här och uppvuxen.Ja men där mycket som du inte vet under världen i Malmö! Kanske det vem vet liksom.Så länge dom håller sig till sitt så e det lungt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag e både född här och uppvuxen.Ja men där mycket som du inte vet under världen i Malmö! Kanske det vem vet liksom.Så länge dom håller sig till sitt så e det lungt.

hahah men grattis att du vet så mycket, men underskatta inte mig bara för att jag är tjej.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Tycker synd om flickan. Killen som körde på henne skulle man kastat meloner på tills han dog... Men detta skedde i malmö om jag läst rätt? vad jag vet så är det en ganska väl bebodd stad, varför i helv-ete var det ingen som sprang efter idioten!?!? Ännu ett fel som återigen påpekas är att ingen vågar göra någonting idag... Det är dåligt enligt mig! Men jag var inte där så jag vet inte exakt vad som hände dock, Men ni fattar väll vad jag menar.

Mvh

Läser folk ens nyheten innan de börjar kommentera? "En kvinna på cykel försökte följa efter mc-föraren men tappade bort honom. "

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Jaja, okej okej. Lägg ner pajkastningen.

Finns det någon här som vet hur det har gått för flickan?

izor

Guest

Är det någon som kan tolka eller över sätta hans texter till mig??
För det han skriver är då fan inte på svenska.......

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Man blir riktigt sur när man läser artikeln. Men efter det kom fram att mc:n var stulen:
no_shit_sherlock.jpg

Så känns det som att tråden hör hemma i OT.

Popcornskålen är laddad med inlägg som:

Är det någon som kan tolka eller över sätta hans texter till mig??
För det han skriver är då fan inte på svenska.......

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Om man hittar några misstänkta räcker det med att ta DNA-prov på dem, inte alla 9 miljoner svennar. DNA-prov tas väl numera om det är fängelsestraff på brottet (osäker)? .

Har inte orkat läsa alla svar men polisen topsar numera alla som misstänks för ett brott som har fängelsestraff på brottsskalan.

Blev i torsdags uppringd av polisen i Kungsbacka. Gbg-polisen hade gripit en tjomme för nåt brott för nån tid sen och topsat honom. När hans dna väl finns i systemet så kontrolleras det automatiskt. Synd för honom då att han skar sig, och blödde som en stucken gris, när han gjorde inbrott i somras i ett ställe jag äger. Nu har han tydligen erkänt, han hade väl inget val.

Hur som helst så säger de poliser jag pratat med att de sätter dit skitmånga med hjälp av dna och då är det ändå relativt nytt att de automatiskt topsar alla. Ser de en spottloska eller en fimp i närheten av en brottsplats så tar de dna-prov på det direkt.

Gripen på 'bar gärning' blir väl bara ovanligare hela tiden. Finns ju knappt några snutar på gatorna längre, förutom tuffingarna med lasersiktet :hihi

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
GSXR 750
Bara en liten kommentar om tjuvar och samhället i övrigt. Det finns en låt där refrängen går så här: "Think small, rob a gas station. Think big, be the president of the nation". Felet med egendomsutjämning är att det alltid är de fattiga som råkar illa ut. De rika har råd och skydda sig och samhällets regler ser annorlunda ut för dem. Jag väntar fortfarande på min bonus. Erland.

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Bara en liten kommentar om tjuvar och samhället i övrigt. Det finns en låt där refrängen går så här: "Think small, rob a gas station. Think big, be the president of the nation". Felet med egendomsutjämning är att det alltid är de fattiga som råkar illa ut. De rika har råd och skydda sig och samhällets regler ser annorlunda ut för dem. Jag väntar fortfarande på min bonus. Erland.

Är du en sån där universitetshippie? Det låter så i alla fall.

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Är du en sån där universitetshippie? Det låter så i alla fall.

En fråga bara.
Invandrare som kommer hit, måste dom lämna dna prov och läggas in i dna banken, som vi andra fick göra när vi var små.

Eller är det diskriminerande mot dom att göra det ?
Är säker på att rätt många grova brott skulle kunna lösas på det sättet.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år