Gsx_R_killer
Ny medlem
Har du de primitiva värderingarna så föreslår jag att du bosätter dig i ett land vars styre och befolkning delar dem med dig. I den civiliserade västvärlden duger inte koranen till dasspapper ens, för att inte prata om lag.
Man får tycka vad man vill.Sedan så har inte det med som du säger att ´´koranen dasspapper ens´´de som du säger e lite rasistiskt och hets mot folkgrupp hörru.Jag kan säga att jag har det bra som det e.Sedan dom som e kriminella skicka skiten tillbaka!
så du menar att usas rättsystem är bättre? med överfulla fängelsen där det råder ett eget rättssystem och varken staten eller dom som jobbar på fängelset har något att säga till om! en tjuv kommer alltid vara en tjuv, spelar ingen roll om du hugger av höger hand då snor han med vänster!!
dom människorna tänker inte riktigt på samma sätt som "normala" personer gör.
sverige har ett "bra" rättsystem, kanske bara lite slappt. har folk ingen respekt eller moral så spelar det nada roll vad det finns för rättsystem eller vad det finns för straffskala.
Kan säga att Sverige har en jävla mild straff system.Men så som det e med systemet tycker jag e skit skummt och dåligt.
Hade man haft det systemet här tro mig att många hade inte vågat göra så mycket!
Last edited: