Flickor eller mc?

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
Ort
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
jag valde min nya tjej före hojen, lillgumman e nu 8månader och hojen såldes för drygt en månad sen... sknar den lite men så behöver man bara titta på lilla pyret när hon sover så glöms hojen snart bort
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Bättre att va singel än att ha en tjej som ska leva på en eller bestämma vad man ska göra med pengarna,man delar på det vardagliga som mat osv...
En hoj är inte mer onödigt än 58par gardiner eller smink eller vad det nu är,hojen kan iallafall ta en till jobbet.
För övrigt är jag så jämnställd att jag är singel,trodde tjejer gillade det men verkar inte så :hoppskrat
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Har redan börjat mjuka upp min dam inför vintern,: "du vet det där kontorsrummet där vi har datorn skulle inte det vara rätt snyggt med en hoj där"...... nånting säger mig att planen går om intet snyft...
 

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Ort
Partille
Hoj
En Liten
jag valde min nya tjej före hojen, lillgumman e nu 8månader och hojen såldes för drygt en månad sen... sknar den lite men så behöver man bara titta på lilla pyret när hon sover så glöms hojen snart bort


Prioriteringen är alltid ens egna och det verkar som du har valt rätt för dig :tummenupp , jag själv skulle alltid välja mina pojkar framför hojen... Om jag måste men då är valet fortfarande MITT.
 

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
H-D, Choppa
Prioriteringen är alltid ens egna och det verkar som du har valt rätt för dig :tummenupp , jag själv skulle alltid välja mina pojkar framför hojen... Om jag måste men då är valet fortfarande MITT.

Jag e 37,har inga barn, då väljer jag mejsjälv framför nån annans barn, Ego, måhända, men jag väljar detta---mitt liv, kontentan: gör vad fan dill, sål'nge du e lycklig!
 

ceicli

Jag kör så långsamt jag vill!!! *basta*
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Tollered
Hoj
Honda CBX600E-83
jag valde min nya tjej före hojen, lillgumman e nu 8månader och hojen såldes för drygt en månad sen... sknar den lite men så behöver man bara titta på lilla pyret när hon sover så glöms hojen snart bort


Min bror, pappa till en 3-årig tjej, ska snart få igång sitt hoj-körande igen efter många års uppehåll. Han har helt enkelt inte haft lust innan.
(Den lilla är helt klar med att hennes 3-hjuling utomhus är en motorcykel!!!)

Helt klart är att man väljer vad som passar en själv, och man har rätt att ändra sig senare! :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top