Flickor eller mc?

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hojlös
Vad är det egentligen som går först? Flickvän eller mc. Vissa kvinnor är väldigt bestämmande och tror att dom kan bestämma över allt. Men vad händer om tex din tjej plötsligt bestämmer sig för att du ska sälja din juvel i garaget som du stolt och busigt far omkring med mellan benen. För att hon har kommit på andra saker ni behöver pengar till. Allmänna hus,kök och trädgårdsgrejjer och annat skit som intresserar de flesta kvinnar :arsele
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Vad är det egentligen som går först? Flickvän eller mc. Vissa kvinnor är väldigt bestämmande och tror att dom kan bestämma över allt. Men vad händer om tex din tjej plötsligt bestämmer sig för att du ska sälja din juvel i garaget som du stolt och busigt far omkring med mellan benen. För att hon har kommit på andra saker ni behöver pengar till. Allmänna hus,kök och trädgårdsgrejjer och annat skit som intresserar de flesta kvinnar :arsele
Då kan hon dra åt h...........,det står fler tjejer på tur
:tuttar :tuttar :tuttar
 

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Letar
Fast jag är tjej så tycker jag inte att hon ska bestämma över dina intressen. Jag skulle inte drömma om att be min sambo sälja hans pärla för att jag vill ha en ny soffa. Men så är jag lika intresserad av Mc som han så det skulle inte ske :tummenupp
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Vad är det egentligen som går först? Flickvän eller mc. Vissa kvinnor är väldigt bestämmande och tror att dom kan bestämma över allt. Men vad händer om tex din tjej plötsligt bestämmer sig för att du ska sälja din juvel i garaget som du stolt och busigt far omkring med mellan benen. För att hon har kommit på andra saker ni behöver pengar till. Allmänna hus,kök och trädgårdsgrejjer och annat skit som intresserar de flesta kvinnar :arsele


öööhm... Har hon en köpare så slår jag till!! En R1:a någon??? Eller någon som känner en singeldonna med säljande egenskaper??! :yoparty
 

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
600RR -05 STUNT
Men ge hon ett presentkort på ikea så blir hon tyst några veckor till! Då blir hon ändå inte hemma så då kan du åka :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det ekonomiskt ohållbart att åka hoj så.. ja kanske.. handlar det om att byta ditt (mitt) stora intresse mot möbler eller annat krafs, då har hon bäst att veta att hon är mkt äldre än mig på krogen och att jag hittar en 22-åring plättlätt om hon nu är sugen på att börja leta efter nån som årkar med henne igen!


(Säger jag nu i egenskap av singel. men ärligt så skulle jag inte tolerera nåt sånt shit.. Hon får leka med sina polare, så länge jag får åka hoj, segla och ligga!)
 

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Är också tjej och skulle aldrig be min sambo sälja någon av sina hojar.
Men som sagt har jag ju själv en.

Hur som helst, om jag nu inte skulle ha delat hans intresse och vi
stod inför en vräkning på grund av dålig ekonomi. Visst, då hade jag
bett honom att fundera på att sälja den (om vi inte skulle kunna lösa
det på annat sätt).
Annars tycker jag inte att man kan be sin partner att lägga ner sina
intressen bara för att jag vill göra annat för pengarna (shoppa kläder
eller liknande).
Summan av kardemumman: Jag tycker inte man kan begära/föreslå att
sin partner lägger ner sina intressen så länge det inte finns rimliga skäl
för det ex. vräkning...
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Du blir ju inte samma person om du inte kan göra det du tycker om.
Vill hon ha dig då?

Det var väl den sprudlande och glada mc-killen hon blev kär i.
 

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Ort
Partille
Hoj
En Liten
Skaffa en tjej/partner som uppskattar din hobby som du gör

eller

Man säger nej.

Kräv en motprestation som står i jämförelse, ex: som att hon avlivar älsklingshusdjuret (om sådant finns) som ändå bara äter, skiter, luktar och hårar ner...
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Håller med de andra. Du hade aldrig begärt att hon gör sig av med sin häst t.ex för att det skulle täcka upp en ny plasma. (Hade dock kanske skojagt om det:tummenupp )

Nä, ärligt...aldrig i livet att hon ska få lämna ett sånt ultimatum till dig. Det är bara fel...
 

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
småland
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
Har du problem med frun så hänger du med till pattaya och plockar hem en ny, jag brukar åka ner i nov varje år för att "byta" till något bättre om det finns.




http://www.scandalic.nu/
Scandalic Hotel Pattaya Thailand Svensk Restaurant
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
För att hon har kommit på andra saker ni behöver pengar till. Allmänna hus,kök och trädgårdsgrejjer och annat skit som intresserar de flesta kvinnar :arsele
Om hon menar att det behövs pengar till hus-, köks- eller trädgårdsgrejor och du menar att hojen är viktigare så är det bättre att ni går skilda vägar. Hon hittar en kille som torkat bakom öronen och du hittar en lagom ansvarslös sjuttonåring. :D

Om hon menar att det behövs pengar till hus-, köks- eller trädgårdsgrejor och du menar att hojen är viktigare så är det bättre att ni går skilda vägar. Hon hittar en kille som torkat bakom öronen och du hittar en lagom ansvarslös sjuttonåring. :D

Skämt åsido, det där är ett uppförstorat problem. Det uppkommer väldigt sällan i seriösa förhållanden mellan mentalt vuxna människor.
 
Last edited:

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Har inte det problemet för 5 öre!
Min hoj däremot grinar lite över att det skall mysas och kramas ibland. Även om jag haft långturafrossa hela dagen och rompan ömmar så kan det hända att man får en ledsen blick när man vinkar godnatt och låser om henne... (Jag pratar fortfarande om hojen ja...)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Singel är underbart, hoj och raggning på delad första plats.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top