Flippbar skylthållare

Status
Ej öppen för fler svar.

sir_horn

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
08, Honda cbr 1000rr
Jag är på jakt efter en flippbar skylthållare som kan fällas upp o ner via en knapp. Någon som har tips vart man kan hitta något som passar till en cbr 08? Tummen mitt i handen varför ett färdigt kitt vore guld.

Tack på förhand!

sir_horn

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
08, Honda cbr 1000rr
Även om jag måste bli tagen på bar gärning känns det lite onödigt att skryta med vart manbor för farbror blå. I lördags var jag tvungen att gasa lite och sedan stod de utanför min dörr när jag kom hem... hyffsat skitigt blev det kan jag säga. varför bjuda dem på det om det kan undvikas?

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Även om jag måste bli tagen på bar gärning känns det lite onödigt att skryta med vart manbor för farbror blå. I lördags var jag tvungen att gasa lite och sedan stod de utanför min dörr när jag kom hem... hyffsat skitigt blev det kan jag säga. varför bjuda dem på det om det kan undvikas?

Du kan ju inte mena allvar!? Hur ska du göra åt civilare då? Lägg ner kör lugnt och ska du köra hårt så ta konsikvenserna som resten av oss!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
ok? trodde det var teknik- och inte etikforum..

Jajaaa du gör väl som du vill... Medans du ändå håller på kan du väl sätta på raketer, slänga på en oljespridare och varför inte utrusta med kulspruta fram IFALL vi skulle få besök av ryssarna...

Förlåt men ser verkligen ingen som helst mening med det... Åker du som du säger att du gör så hinner du nog inte se att snuten jagar dig innan dom plockat ditt regnummer och ställt in sin GPS på din hemadress

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Jajaaa du gör väl som du vill... Medans du ändå håller på kan du väl sätta på raketer, slänga på en oljespridare och varför inte utrusta med kulspruta fram IFALL vi skulle få besök av ryssarna...

Förlåt men ser verkligen ingen som helst mening med det... Åker du som du säger att du gör så hinner du nog inte se att snuten jagar dig innan dom plockat ditt regnummer och ställt in sin GPS på din hemadress

Men shit vilken gnällig liten kärring du är! Du kanske ska uppsöka www.stickning.se istället.

Till TS: Jag vet att jag har sett kit på ebay. Ska söka lite och se...

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Det är enkelt att tillverka.

besök lokala RC-Handlaren...

Finns fina motorer 12v för att styra t.ex. radiostyrda bilar, båtar, flygplan osv.

sedan sätter du skylten i ett ledat fäste, samt sätter en brytare på styret,
när du aktiverar brytaren så flippar skylten bakåt eller framåt...... det är ju en smak-sak..

Går ju även montera in en microbrytare som indikerar att skylten verkligen kommit i "osynligt" läge....

Färdiga kit har jag inte sett.... kan bero på att det är en liten marknad, samt att det är ganska enkelt att bygga själv.........

Dock är frågan om det är moraliskt korrekt :)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Hahahaa nä men ärligt varför skulle man orka? VAD ska han få ut av det?
Polisen dök upp hos han, hur svårt är det o säga, det var inte jag, jag låna ut den till nån pajas... SÅ, avklarat, Tack o Hej! Men om han vill göra en batmobike av sin hoj så enjoy :D

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
ok? trodde det var teknik- och inte etikforum..

Du kan annars kolla med nash om han inte har en uppsättning fotpinnar... om man klickar ut dom så gör inte hojen mer änn 175km/h.... eller hur det nu va :banana:banana:)

Jag skulle dock vara mer intresserad av att dölja plåten för hoj-tjuvar som kollar plåten och sedan åker och bryter upp garaget i jakt på hojen...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Sök på fasttags. Finns i staterna.

sir_horn

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
08, Honda cbr 1000rr
Polisen dök upp hos han, hur svårt är det o säga, det var inte jag, jag låna ut den till nån pajas... SÅ, avklarat, Tack o Hej! Men om han vill göra en batmobike av sin hoj så enjoy :D

Det e ju lite coolt oxå ;)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Du kan annars kolla med nash om han inte har en uppsättning fotpinnar... om man klickar ut dom så gör inte hojen mer änn 175km/h.... eller hur det nu va :banana:banana:)

Jag skulle dock vara mer intresserad av att dölja plåten för hoj-tjuvar som kollar plåten och sedan åker och bryter upp garaget i jakt på hojen...

185 var det faktist! Och JO faktist jag plocka bort mina från Daytonan så har ett par du kan få köpa så HURRAAAAANS jävla dyrt! Bäst blir det ju om du jagar Polisen och klickar fotpinnarna när du åker förbi han, hans bil spärras och du kan lätt klicka upp fotpinnarna och "glida" förbi i 200

sir_horn

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
08, Honda cbr 1000rr

sant :D finns massa anledningar att göra en batmohoj :D

Zeta84

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
05 Yamaha Yzf R6

Känns inte som att mannen som skapar flest onödiga trådar på sh ska gnälla alltförmkt på den här tråden!

förövrigt så vet jag att det här har vart på tapeten förut, fast i form av att plåten åkte in i kutsen. ingen som känner igen det? har sett en som har det iaf.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj

Ni är ju inte speciellt smarta, Vadå ska du åka runt med regplåten uppe när du är ute o kör? Då kan du lika gärna plocka bort den för det är STÖRT olagligt att inte ha regnummer på ett fordon! Så på ett eller annat sätt får ni trubbel från farbror blå, Så ge upp nu, sätt er framför erat Nintendo 64 och försök varva Turtels för 104 gången!!! :D

Känns inte som att mannen som skapar flest onödiga trådar på sh ska gnälla alltförmkt på den här tråden!

förövrigt så vet jag att det här har vart på tapeten förut, fast i form av att plåten åkte in i kutsen. ingen som känner igen det? har sett en som har det iaf.

Anledningen till det är ju nog att jag inte orkar söka igenom HELA SH's historia för att få svar på en simpel fråga, sen om det går 203 personer på nerverna är ju bara lite vardagsmys :) Jag får ju iallafall svar på min fråga till slut... Everybodys happy..... almost :)

Last edited:

Badman

Snigelspår och vita knogar...
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
XJ 900 F -92
Ett par gångjärn och ett snöre skall väl TS klara av att montera. Eller ?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife