Flippbar skylthållare

Status
Ej öppen för fler svar.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ett par gångjärn och ett snöre skall väl TS klara av att montera. Eller ?

Ja man tycker ju det, sen kan han göra som man gjorde när man va ett barn, köpa en liten plastbit, tejpa fast på dämparna så att det smattrar mot fälgen när man kör så man hör hans raketdrivna, oljespillande, bepansrade 1000rr! :D

Sekelj

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
-00 Honda 929
Tillbaka till ämnet :rolleyes:

Liten film från företaget som verkar ha satsat på ett brett sortiment :tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=3DbWR6XIoiw

Syftet tycker jag kanske är lite tveksamt men jag måste erkänna att det är lite coolt :yoparty

snygg röv om inte annat :)

sorry jag var tvungen :)

Ja man tycker ju det, sen kan han göra som man gjorde när man va ett barn, köpa en liten plastbit, tejpa fast på dämparna så att det smattrar mot fälgen när man kör så man hör hans raketdrivna, oljespillande, bepansrade 1000rr! :D

kan ju funka bra med om man kanske möter en snut när man kör olagligt typ och då kan man ju typ likson typ fälla upp skylten om han kör efter dig ...typ
så du kan ju typ inte typ jämföra med att ta bort skylten helt typ för då kan han ju bli stoppad för det även om han kört lagligt

Last edited:

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Ni är ju inte speciellt smarta, Vadå ska du åka runt med regplåten uppe när du är ute o kör? Då kan du lika gärna plocka bort den för det är STÖRT olagligt att inte ha regnummer på ett fordon! Så på ett eller annat sätt får ni trubbel från farbror blå, Så ge upp nu, sätt er framför erat Nintendo 64 och försök varva Turtels för 104 gången!!! :D

Jösses......... du måste ha mycket tid över......

sir_horn

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
08, Honda cbr 1000rr

kan ju funka bra med om man kanske möter en snut när man kör olagligt typ och då kan man ju typ likson typ fälla upp skylten om han kör efter dig ...typ
så du kan ju typ inte typ jämföra med att ta bort skylten helt typ för då kan han ju bli stoppad för det även om han kört lagligt

Tackar för det, kunde typ inte sagt det bättre själv :D

Tillbaka till ämnet :rolleyes:

Liten film från företaget som verkar ha satsat på ett brett sortiment :tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=3DbWR6XIoiw

Syftet tycker jag kanske är lite tveksamt men jag måste erkänna att det är lite coolt :yoparty

looking good

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag kan tänka mig att ha en för att inte buset ska kunna se mitt reg nr o kolla upp vart jag bor o sen stjäla hojen av mig.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj

Du tror inte att det är det FÖRSTA dom kikar på på en hoj som kommer i full fart i backspegeln är REGSKYLTEN? Snälla försök att inse att polisen inte är ett gäng gymnasieutbildade tonåringar som är ute efter att göra livet surt för hojåkare! Gör man nått olagligt så får man väl ta konsikvenserna som vilken vuxen människa som helst, Jag kör tex utan DB-killer på min hoj, blir jag stoppad så erkänner jag och tar boten! TS kan ju likagärna plocka bort sin regskylt helt o hållet isåfall för får han snutjag så låter det ju på han som att han tänker dra dom iallafall så VARFÖR ens bry sig om att "flippa" upp sin jävla regskylt!!!!!

Sekelj

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
-00 Honda 929
Du tror inte att det är det FÖRSTA dom kikar på på en hoj som kommer i full fart i backspegeln är REGSKYLTEN? Snälla försök att inse att polisen inte är ett gäng gymnasieutbildade tonåringar som är ute efter att göra livet surt för hojåkare! Gör man nått olagligt så får man väl ta konsikvenserna som vilken vuxen människa som helst, Jag kör tex utan DB-killer på min hoj, blir jag stoppad så erkänner jag och tar boten! TS kan ju likagärna plocka bort sin regskylt helt o hållet isåfall för får han snutjag så låter det ju på han som att han tänker dra dom iallafall så VARFÖR ens bry sig om att "flippa" upp sin jävla regskylt!!!!!

Men ta du konsIkvenserna för det du gör då och låt andra göra som de vill

och om du MÖTER en snut så ser han nog inte din skylt ....tror jag och sen kan man ju vara på lite bushumör ibland och köra med den uppe hela tiden om man vill :)

och när man vill ta det lugnt så kör man med den nere .....

orkar nog inte förklara mig mer idag kan någon annan ta över :)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Men ta du konsIkvenserna för det du gör då och låt andra göra som de vill

och om du MÖTER en snut så ser han nog inte din skylt ....tror jag och sen kan man ju vara på lite bushumör ibland och köra med den uppe hela tiden om man vill :)

och när man vill ta det lugnt så kör man med den nere .....

orkar nog inte förklara mig mer idag kan någon annan ta över :)

Ja men vore ju skönt om man inte öste på hatet mot MC-lister mer än vad det är bara för att nån JALLA ska kunna köra ifrån polisen utan att dom ska kunna se hans regnummer!!! Det är VÄLDIGT olagligt att INTE ha regnummer på sin hoj även om den står still utanför nåns port så förstår inte meningen med att ha en såndär mackapär men absolut vill ni mesa er med sånt så go ahead men verkar som att ni borde ta den här disskutionen på Playahead eller typ nått moppeforum där dom försöker klämma på så mycket Neonljus som det bara går :)

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
Ja men vore ju skönt om man inte öste på hatet mot MC-lister mer än vad det är bara för att nån JALLA ska kunna köra ifrån polisen utan att dom ska kunna se hans regnummer!!! Det är VÄLDIGT olagligt att INTE ha regnummer på sin hoj även om den står still utanför nåns port så förstår inte meningen med att ha en såndär mackapär men absolut vill ni mesa er med sånt så go ahead men verkar som att ni borde ta den här disskutionen på Playahead eller typ nått moppeforum där dom försöker klämma på så mycket Neonljus som det bara går :)

mens?

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
Hahahhaaa... Nä men det här att hoppa på "the little" guy va fan roligare än jag trodde :D Har ni haft SÅHÄR kul åt mig! DÅ förstår jag varför ni mobbat mig... TOKKUL ju! :D

har inte varit medlem så länge att jag mobbat dig men läst ett antal av dina trådar :arsele haha

till ts: ebay är det enda rätta om du ska hitta det du söker till ett bra pris och det är iofs lätt att hitta det via ebay

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
meh, orkar som vanligt inte ens läsa vad nash skriver, /ignore (skulle va mysigt med ignore kommando på SH ibland ^^)

Iaf, varför inte helt enkelt lägga plåten i ryggsäck :D, blir du stoppad när du kör lagligt säger du bara att plåten ramlade loss, så du plocka upp den och la i ryggan sålänge, kanske du slipper en och annan P-bot med :tummenupp

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
meh, orkar som vanligt inte ens läsa vad nash skriver, /ignore (skulle va mysigt med ignore kommando på SH ibland ^^)

Iaf, varför inte helt enkelt lägga plåten i ryggsäck :D, blir du stoppad när du kör lagligt säger du bara att plåten ramlade loss, så du plocka upp den och la i ryggan sålänge, kanske du slipper en och annan P-bot med :tummenupp

Men hallå pappa, paaaappaaaaa!! titta på MIG titta på MIG!!! :)

Nä men ärligt lycka till med era Custombyggen... Kommer säkert se asläckert ut på nån 7 årings lunchlåda inom en snar framtid! Ni blir det nya Transformersgänget som kan flippa upp era regskyltar! WOOOOW! :)

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008

Nä men ärligt lycka till med era Custombyggen... Kommer säkert se asläckert ut på nån 7 årings lunchlåda inom en snar framtid! Ni blir det nya Transformersgänget som kan flippa upp era regskyltar! WOOOOW! :)

eey don't mess with transformers -> snygga bilar, brudar, robotar, action :fakta va mer kan du begära haha?

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
eey don't mess with transformers -> snygga bilar, brudar, robotar, action :fakta va mer kan du begära haha?

DOM kan inte flippa upp sina regskyltar... Fan va B att INTE kunna göra det! Borde komma som Standard på varje serietillverkad hoj/transformers :D:tuttar

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,

Ge dig:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife