Flippbar skylthållare

Status
Ej öppen för fler svar.

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Även om jag måste bli tagen på bar gärning känns det lite onödigt att skryta med vart manbor för farbror blå. I lördags var jag tvungen att gasa lite och sedan stod de utanför min dörr när jag kom hem... hyffsat skitigt blev det kan jag säga. varför bjuda dem på det om det kan undvikas?

Vad sas då? Vad hände? :)
Är det bara att neka, hur dumt de än verkar när man står i stället framför de :D

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Mohahah, när Nash gnäller på att en tråd är onödig så har det gått långt... :rofl

Men det har varit ett gäng trådar med dylika konstruktioner och folk har även byggt sådana här anordningar själva. Vore fett för alla outlaws att ha något som automatiskt fälldes upp i hastigheter över t.ex. 70 (ev med möjlighet till override) kanske med viss fördröjning så att den inte fälls ner på väg in i en rondell :yoparty

Är man just rädd för risken att bli stulen så kör ju vissa med fejkade barnvagnsskyltar (inkl skattemärke), har hört om folk som har haft polisen körande efter utan att bli stoppade med detta, men det är nog sura böter om man åker dit (men det är det ju även om man saknar skylt helt eller har för liten)

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Jag vet en som kan bygga en åt dig. Hur mycket vill du betala?

Edit. PMa om det kan va av intresse.

Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jag körde med en manuellt vikbar s.k "pivot" på engelska och hade den uppvikt mot undertailen hela tiden! Skulle då polisen antingen vilja se ditt regnr blir det svårare samt om dom gör en flygande besiktning och säger att den är felplacerad så viker du bara ut/ner den! Dock viktigt att den är laglig i övrigt dvs reflex, belysning och skattemärke annars är det meningslöst!

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Gadgets är coolt!

:banana

Mod on!

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Orka hålla på att koppla in en sån.. Det finns manuella såna så slipper man hålla på att dra massa kablar plus att dt inte finns nån motor som kan gå sönder...

MIn tyvär inte vart jag såg såna men det ska väl inte vara så så vårt att få tag på en sån... Eller så gör man en själv om man orkar.

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Hahahaaa samlarbilder på Flipp-up Batmobikers där TS säkert är värd mest! :)

Hahhahaa :) Nä nu ska jag sluta ska ta o sussa :rullandeu:pussa

Vi saknar dig Nash kom tillbaka och liva upp trån lite...:tummenupp

Tror iofs den hade gjort ett häftigt intryck på dagis, dem är ju i alla fall lättroade:)

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
DOM kan inte flippa upp sina regskyltar... Fan va B att INTE kunna göra det! Borde komma som Standard på varje serietillverkad hoj/transformers :D:tuttar

varför skaffar du inte ett jobb..eller två..ditt varenda ord får min mage o vrida sig..låt snubben sköta sitt o du kan sköta ditt..tror inte han behöver en moralkärring, utan tips.

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Den här tråden borde ligga som "sticky" roligaste jag läst på länge..

streetspank

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
så jävla röd va
Hahahaa nä men ärligt varför skulle man orka? VAD ska han få ut av det?
Polisen dök upp hos han, hur svårt är det o säga, det var inte jag, jag låna ut den till nån pajas... SÅ, avklarat, Tack o Hej! Men om han vill göra en batmobike av sin hoj så enjoy :D

tjöp en moped istället då :)

ullph

Medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
Ja detta var verkligen intressant läsning. Jag skulle gå och lägga mig då jag trillade över tråden. Och nu en mysig stund senare är jag både road och glad.
SH-kvällslektyr när den är som bäst!
:klappar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife