Floppy disk(s) fail (40)??

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nu var jag hos en kompis och lånade ett gammalt grafikkort och mycket riktigt försvann skuggränderna, precis som någon här förelog härom dan.

Problemet är att istället har ett felmeddelande dykt upp varje gång jag drar igång harven som säger "Floppy disk(s) fail (40)". Sen måste man trycka F1 eller gå in i bios. Vad kan detta bero på? Har jag råkat dra ur en sladd eller nåt där inne tro :huvet

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Var rädd för det... är ju miljoner sladdar där inne.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jorå, visst var det en liten dold sladdrackare som hade slinkit ur. Nu är det åtgärdat :)

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
berggren_martin skrev:
Jorå, visst var det en liten dold sladdrackare som hade slinkit ur. Nu är det åtgärdat :)

Fan det kan bli mkt konstiga fel om man drar ut sladdar eller sätter dem fel. Jag höll på att överklocka min dator och till slut ville den inte starta upp så jag var tvungen att cleara bios. Samtidigt passade jag på att städa och snygga upp i datorn. Fanskapet ville inte starta upp efter jag gjort detta och jag började undra om jag bränt något när jag överklocka men det visade sig att jag satt ide-sladden åt fel håll. Samma felsymptom, hurra =)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...