Flygande ekorre

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
sicka djävla idioter!!!
:kocko :kocko
skottpengar på såna.... :machinegu

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Twosaint skrev:
äsch finns folk som gör så mycket sjukare grejor än att ge en ekorre en flygtur...

Ja, skjuter armborst på dem. Jag hade en kompis som brukade kasta katt, DET var rubbat.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Läste om några dagisbarn som hade får, eller om det var nån slags allmän fårhage som olika dagis skötte om. Har för mig att det var i östersund, hände några gånger att när barnen kom dig hade det varit folk (kan man kalla dom det ?) som varit där på nätterna och förgripit sig på djuren med kvistar och diverse prylar dom fåren fick dom avliva. Det hände upprepade gånger, det är SJUKT.
Hände för ganska många år sen har jag för mig...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Twosaint skrev:
Läste om några dagisbarn som hade får, eller om det var nån slags allmän fårhage som olika dagis skötte om. Har för mig att det var i östersund, hände några gånger att när barnen kom dig hade det varit folk (kan man kalla dom det ?) som varit där på nätterna och förgripit sig på djuren med kvistar och diverse prylar dom fåren fick dom avliva. Det hände upprepade gånger, det är SJUKT.
Hände för ganska många år sen har jag för mig...

De har väl fortfarande inte gripit den person som våldtar ston med slaktkniv i östergötland(?)? Det har fan rapporterats om sedan 1995 ungefär. :mad:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Markus skrev:
De har väl fortfarande inte gripit den person som våldtar ston med slaktkniv i östergötland(?)? Det har fan rapporterats om sedan 1995 ungefär. :mad:

Det sjuka är att det kan vara den pryde mannen som sätter sig i sin mercedes med portföljen på passagerarsätet varje morgon.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Twosaint skrev:
Det sjuka är att det kan vara den pryde mannen som sätter sig i sin mercedes med portföljen på passagerarsätet varje morgon.

Ja, inte lär han ha gimp suit i alla fall. Får mig att tänka på filmen Super 8 med N.Cage:

"What did you expect? A monster?" när han sliter gimp-masken av våldtäktsmannen/mördaren.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Markus skrev:
Ja, inte lär han ha gimp suit i alla fall. Får mig att tänka på filmen Super 8 med N.Cage:

"What did you expect? A monster?" när han sliter gimp-masken av våldtäktsmannen/mördaren.

Ja när folk brukar åka dit för liknande sjuka företeelser brukar det alltid vara grannar och vänner som gör utlåtande i tidningar.

"Mönstermedborgare"
"Han som var en så trevlig person"
"Skulle jag aldrig tänka mig om honom"

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har du inget namn på de där idioterna som du kan dela med dig av :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Cat skrev:
Vilka jävla puckon! :mad: :kocko

Minst sagt. Skulle skära av dem deras familjejuveler och lägga dem där istället för ekorren och skicka iväg dem ut mot en motorväg.

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Hoj
R
Markus skrev:
Grym scen...

Ja. Det var lite sjukt/roligt det där med ekorren. Mest sjukt. Men som nån annan sa så var det inte det värsta man sett på IT.Det i sin tur har gjort i alla fall mig helt obrydd av sådana här klipp.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin