prulle skrev:
Det är kul!
Jag är "hemvärnsungdom", dvs jag får prova på lite småsaker. Och vi hade både teori och övningar när det gäller mc och mopedkurs!
Fick köra en blå stackars scooter , det kom en container med cirka 10 stycken, vi hade AS KUL!
De gjorde konbaner, ramper, vippbrädor, olika sortersövningar. I början var det puckat o köra scooter, inget mellan benen ju. Men sen då jefflar, hängde ut på motstående sida, moppen nästan liggandes. Sen så började man brassa på i kurvor och snår, det var riktigt kul.
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Var ett gäng som körde ner i diket, och en lyckades köra utanför banan och in i en stolpe. Resonansen i den stolpen var inte dålig. Jag fick mycket från teorin som FMCK hjälpte mig med, när det gällde mitt körkort.
Tack till dig här i Västerås som leder de glada gänget! Kommer tyvärr inte ihåg ditt namn.
En av killarna brassa på rejält med en lång ansats till vippbrädan, den vippade inte över utan han flög riktigt långt. Det var två roliga dagar, hoppas det blir fler.
Möte imorrn, då ska vi prata om försvarets nya upplägg....
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Har spenderat hela kvällen åt att lägga i sulor i skorna, får så jobbiga skavsår av bootsen.
Får ni chansen att göra något liknande, ta den! Det finns otroligt mycket att enligt mig hämta från FMCK, det är ett trevligt gäng.
Mvh
Johan