Folkesson

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
03-06-23 / TRÄNINGEN PÅBÖRJAD

Här kommer en ny rapport från Stefan.

"Hej på er. Jag hoppas att ni har haft en trevlig midsommar och att ni inte fick för många nubbar innanför västen. Själv har jag tagit det riktigt lugnt och försökt få i gång den gamle kroppen i stället och det går ganska bra. Jag var faktiskt ute och cyklade en sväng med mountainbiken och det gick riktigt bra, men man får ta det i små etapper för fy fan vad man är stel i kroppen när man inte har kunnat röra sej ordentligt på flera veckor. Fast det är ju inte så konstigt, det är ju bara tre veckor sedan jag kraschade och knäckte till ryggen och det tar ju en stund för det att läka. Det är dags för doktorn nu i veckan igen och ta lite nya prover och så ska dom kolla på såret. Stygnen är bortplockade och det ser ut att läka ganska fint. Jag har fortfarande ett par tejpbitar som ska hålla ihop sårkanterna men dom ska också bort i veckan så det ska nog bli bra med det. Sådant är läget för tillfället så vet ni det..... I`ll be back"

Ryktet går också att Stefan skall försöka sig på att köra lite hoj om inte för många dagar. Det största problemet verkar vara stelheten. Smärta kan man stå ut med men att inte kunna röra sig ordentligt gör det ju svårt att kunna flytta sig snabbt på hojen vilket ju behövs i svängarna. Men känner vi Stefan rätt så sitter han nog på hojen tills Falkenberg även om han kommer att grina illa. Fortsätt att hålla tummarna bara! >>

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Pratade med Stefan på Mässan i Gbg - förbannat trevlig prick den där Skåningen. Och köra kan han det också - så det är bara att hålla tummarna på att han kryar på sig. Och visar många besserwissar var skåpet skall stå.

Mvh//ZF

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hoppas att han är på hjul asap, han e ju fetesnabb :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...