Hej! Tack för en trevlig dag med Fredrik och er! Gick det bra att köra hem? Ska bli kul o se bildernaJag kom nyss hem från Anderstorp...har runt 400-500 bilder som en polare fotat med min kamera idag...kommer lägga ut dom imorrn när jag hunnit vila lite o sortera dom
Hej! Tack för en trevlig dag med Fredrik och er! Gick det bra att köra hem? Ska bli kul o se bilderna
/Jonas (med röda aprilian)
Hej! Tack för en trevlig dag med Fredrik och er! Gick det bra att köra hem? Ska bli kul o se bilderna
/Jonas (med röda aprilian)
Fick några på mailen, riktigt fina bilder! Den ena hade SJUK skärpa! Tack!Fick ett par riktigt fina bilder på dig...till slut
Härlig dag trots att jag inte körde
Fick några på mailen, riktigt fina bilder! Den ena hade SJUK skärpa! Tack!
Vi får försöka köra nånstans i Augusti, då blir det mer bankörningar. Då är ju även du med på hojjen hoppas jag
Ja några bra bilder lyckades jag få till Inte illa med tanke på att jag inte ens äger en kamera själv!
Förhoppningsvis slipper jag kameran o kör nästa gång istället, imorrn gäller det...hehe
Nå, hur gick det?
Det gick fint, riktigt skönt Så nu slipper jag kameran nästa gång...hehe
Grattis!!!!
Jag kom nyss hem från Anderstorp...har runt 400-500 bilder som en polare fotat med min kamera idag...kommer lägga ut dom imorrn när jag hunnit vila lite o sortera dom
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|