vad sägs om en liten lek här på forumet ? vet ej om det funnits nån liknande tidigare men aja .... såg denna på garaget.org o där va den rätt populär
Det går till såhär att jag tar en bild på ngt som tex en luftmängdmätare.. och då ska namnet stå med på en lapp på bilden! sen ska jag komma på ngt annat som jag vill se och då är det upp till ngn där ute att så snabbt man kan fixa en bild på det " med sitt namn på en lapp" och sen lägga upp bilden och komma på ngt nytt
REGLER!
*Lapp med namn är ett måste!
*bilden ska vara tagen på objektet direkt dvs ingen från tv eller datorskärm om inte personen frågar efter det.
*bilden får inte vara redigerad i ps elr paint!
*tänk på att inte ta ngt som är för svårt att hitta
*Om inte den önskade bilden kommit upp inom 6 timmar får vem som helst komma på ngt nytt.
så jag börjar väl med att fråga efter en bild på en R1:a
//kim
Det går till såhär att jag tar en bild på ngt som tex en luftmängdmätare.. och då ska namnet stå med på en lapp på bilden! sen ska jag komma på ngt annat som jag vill se och då är det upp till ngn där ute att så snabbt man kan fixa en bild på det " med sitt namn på en lapp" och sen lägga upp bilden och komma på ngt nytt
REGLER!
*Lapp med namn är ett måste!
*bilden ska vara tagen på objektet direkt dvs ingen från tv eller datorskärm om inte personen frågar efter det.
*bilden får inte vara redigerad i ps elr paint!
*tänk på att inte ta ngt som är för svårt att hitta
*Om inte den önskade bilden kommit upp inom 6 timmar får vem som helst komma på ngt nytt.
så jag börjar väl med att fråga efter en bild på en R1:a
//kim