Främre sidoblinkers till cbr 600 -91

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Hej jag undrar om det är någon som vet vad man kan köpa främre sidoblinkers till min honda cbr 600 som är vita eller mörktonade?

Bak har jag nämligen monterat på miniblinkers som är originaltonade, eftersom jag har en -91 så går det inte att ha miniblinkers fram :( och jag vill inte ha oranga blinkers på min hoj är allergisk mott den färgen. :gnissla

Jag har provat med att toningsspraya dom skälv och det blev inte så bra :rolleyes:

Mvh Nicklas.

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Nu har jag äntligen hittat mina vita blinker fram finns på den här sidan www.maxmc.se men den fungerar inte just nu :va Träffade dem på mässan och de sa att de hade främre sidoblinkers till CBR 600 91-94 i vit. :banana som man letat skickat mail till företag i USA och letat och letat.

Tänkte lite på er andra där utte som kanske åxå vill ha vita framblinkers. pris viste de inte på mässan men jag ska ha dem i alla fall. :hihi

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mmm

va inne på hemsidan men hittade inte vita blinkersglas.. har du någon direktlänk?

//Johan

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Teamturbo skrev:
va inne på hemsidan men hittade inte vita blinkersglas.. har du någon direktlänk?

//Johan

Jag skall slå dem en signal idag för jag hittar inte dem heller. Enlig han jag pratade med på mässan så skulle de finnas att köpa hos dem.

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Nu har jag pratat med dem och det har inte kommit hem några på lager ännu och priset vågade han inte gissa på eftersom det kanske blir fel prisuppgift. Men de bör finnas hemma till slutet av mars då åxå den nya internetkatalogen för 2005 bör ha kommit där blinkersarna skall finnas med.

Man var åxå tvungen att köpa dem via en av deras återförsäljare som finns på denna länken om man inte är företagare.

http://www.maxmc.se/default.asp?id=5

Det skulle tydligen vara klarglasblinkersar om jag uppfatade honom rätt med tillhörande orange glödlampa. (Han pratade med dansk brytning)

Nicklas :tummenupp

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
smajlet skrev:
Nu har jag pratat med dem och det har inte kommit hem några på lager ännu och priset vågade han inte gissa på eftersom det kanske blir fel prisuppgift. Men de bör finnas hemma till slutet av mars då åxå den nya internetkatalogen för 2005 bör ha kommit där blinkersarna skall finnas med.

Man var åxå tvungen att köpa dem via en av deras återförsäljare som finns på denna länken om man inte är företagare.

http://www.maxmc.se/default.asp?id=5

Det skulle tydligen vara klarglasblinkersar om jag uppfatade honom rätt med tillhörande orange glödlampa. (Han pratade med dansk brytning)

Nicklas :tummenupp

ok hoppas de inte är besvärligt att beställa då bara..

//Johan

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Har även tat kontakt med clear alternatives i USA tror de heter så och dom tar fram vita blinkers till F2 men de är inte aktuella fören i april nån gång.

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Har just varit i kontakt med max mc och det blir inga blinkers för den här sesongen kanske till hösten vilket inte heller lätt lovande =(

Om det är någon som vet nåt stäle som säljer dessa blinker till cbr 600 så skriv det här på sidan :tummenupp

Har varit i kontakt med USA Clear alternatives om dessa blinkersar och de skulle ha sina färdiga till slutet av april men man vet ju alldrig, får kontakta dem igen och se om det kan bli något där. Men då blir det nog lite dyrrare med frakt och övrigt från usa, sen gäler det att det kommer hem rätt pryllar och inte till någon nyare cbr 600. :confused:

Mvh Nicklas

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Nu har jag köpt och monterat ditt vita blinkers fram + bak och samtidigt monterat en led baklampa :tummenupp blev helt klart nöjd :banana

Vad tycks?

Mvh Nicklas.

Bifogat

• DSC00117.JPG
    DSC00117.JPG
    57.9 KB · Visningar: 42
  • DSC00119.JPG
    DSC00119.JPG
    65.6 KB · Visningar: 39
  • DSC00120.JPG
    DSC00120.JPG
    61.4 KB · Visningar: 42
  • DSC00121.JPG
    DSC00121.JPG
    84 KB · Visningar: 44
  • DSC00123.JPG
    DSC00123.JPG
    62.1 KB · Visningar: 48
  • DSC00124.jpg
    DSC00124.jpg
    59.5 KB · Visningar: 40

GustafL

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2005
Hoj
-
smajlet skrev:
Nu har jag köpt och monterat ditt vita blinkers fram + bak och samtidigt monterat en led baklampa :tummenupp blev helt klart nöjd :banana

Vad tycks?

Mvh Nicklas.

Blev snyggt. Vart köpte du baklampan?

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
GustafL skrev:
Blev snyggt. Vart köpte du baklampan?

Baklampan och framblinkersar beställde jag från usa eftersom de inte finns i sverige. (har inte hittat de någon annan stans iallafall.)

Bakblinkers köpte jag på axes mc tillbehör i göteborg.

Mvh Nicklas.

GustafL

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2005
Hoj
-
smajlet skrev:
Baklampan och framblinkersar beställde jag från usa eftersom de inte finns i sverige. (har inte hittat de någon annan stans iallafall.)

Bakblinkers köpte jag på axes mc tillbehör i göteborg.

Mvh Nicklas.

Ok, vart i USA? Finns det nån bra sida?! MVH Gustaf

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke