Fråga angående köp.

philly

phille
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
ingen just nu
Har hittat en zx6r -01 som jag är intresserad av. Den har gått 1000 mil var av 500 är körd av den nuvarande ägaren som använt den som ban- och gatuhoj. Något repig på ena högerkåpan. Vad tycker ni man kan ge för den? Och ska jag vara orolig över att den är bankörd?

Tack på förhand för svaren.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
philly skrev:
Har hittat en zx6r -01 som jag är intresserad av. Den har gått 1000 mil var av 500 är körd av den nuvarande ägaren som använt den som ban- och gatuhoj. Något repig på ena högerkåpan. Vad tycker ni man kan ge för den? Och ska jag vara orolig över att den är bankörd?

Bankörd?? Du får nog precisera dig lite??!!
Har han tävlat med den eller bara åkt bana på banträffar?
Servad som den ska?
Tillbehör?

Prissättningen är väldigt svårt utan att ha sett hojen.

paprika

fattig men glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 ´04 & KTM EXC 250´05
Är det bra pris så är det bara å köpa.

Är det bara banträffar så spelar det ingen som hellst roll.

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
philly skrev:

En hoj som gått på bana i stall eller med en seriös åkare är den bättre än en gathoj,, täta servicar.. :tummenupp 6:an är en superbra hoj,, kåpor kostar lite att fixa,, skit i det, känns den bra, går bra så köp, men tvekar du på något så låt bli,, det kommer en uppsjö hojar med stor prutmån till vintern...

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
philly skrev:

Vad får du ge för den? Jag har en 03.a till salu för strax under 60 om du
är intresserad.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Maffan skrev:
En hoj som gått på bana i stall eller med en seriös åkare är den bättre än en gathoj,, täta servicar.. :tummenupp 6:an är en superbra hoj,, kåpor kostar lite att fixa,, skit i det, känns den bra, går bra så köp, men tvekar du på något så låt bli,, det kommer en uppsjö hojar med stor prutmån till vintern...

Håller med, bättre med en hoj som gått hårt på bana och blivit ompysslad än en hoj som gått hårt på gata och servicen har bestått i mer bensin när det har behövts... :rolleyes:
Men som vanligt gäller väl att klämma, känna, prova å lyssna! :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln