Fråga i samband med SH fest

Alkoholen skall intas via..

• Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jo jag undrar om det på SH festen skall fixas en lokal där man själv får ta med egen sprit eller där det finns fullständiga rättigheter dvs. ingen egen sprit får förekomma.

Ursäkta mitt dåliga sätt att förklara på.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
nu trillade poletten ner..och följs upp av ett: aha!!

ok..ett ställe med rättigheter är ju skönast! då finns ju personal som städar upp också.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jo, därav pollen. En del kanske har ont om cash att köpa cider, öl och sprit på stället. Men annars är det ju skönt med folk som plockar undan efter en ;)

Vi får väl se vad folket säger.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äh, spelar ingen roll - jag har fett med stålars på VISA-kortet, kan dricka whisky hela kvällen om så är... :p

Egen PET-flaska är därmed inget måste.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Om man inte får dricka medhavd sprit i lokalen så måste det finnas bra förfestställen. :öl

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Förfestarställen. Som var då? Krogen, där är spriten säkert ännu dyrare. Vi får väl se vad som händer o sker i denna poll.
Allt hänger på er :öl

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förfestarställen finns alltid. I Göteborg har jag hört att mavves rum på vandrarhemmet var populärt, även soffan på vandrarhemmet. Så nog går det att hitta platser alltid. :crash

BB: Annars är väl din kåk rätt stor, rymmer många fulla och odrägliga hojåkare? :hej ;)

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Detta ställe som ska fulla rättigheter... kommer alltså bara står till förfogande för sh-festen?? man kommer ju ändå för att träffa alla härliga människor här på sh.. :D vore tråkigt om alla blir splittrade bara efter ett lite tag..

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200 ST -05
för mej personligen spelar det ingen roll men kanske för dom som e -18 som då kanske inte skulle få lov att köpa dricka.
krogar som säljer tilll minderåriga riskerar väll att få indraget tillstånd samt vite på massa pengar
vilket kan vara ett problem för dom små liven :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hagster- Vi slopar det förslaget genast. Våran villa skulle inte palla trycket.

För att besvara era andra frågor.
Sprit får inte säljas till minderåriga för då ryker självklart deras tillstånd. Men det bästa är ju att dom flesta fyller 18 nästa år utav dom 86.or som skall med.

Maverick- Jag tycker personligen att det bara skall vara sporthojar folk + deras vänner. Men att allmänheten skall festa med oss är inget jag är för. Skall fixa så att det bara är SH.are som släpps in.
Sen om folk vill dra vidare till någon krog/pub är ju upp till dom.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Klart att det bara ska vara SH:are på festen. Resten av världen finns ju egentligen inte.

När det gäller förfest så går det säkert att ordna. Jenny brukar inte vara helt avogt inställd till sånt. :öl

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
McB skrev:
Klart att det bara ska vara SH:are på festen. Resten av världen finns ju egentligen inte.

När det gäller förfest så går det säkert att ordna. Jenny brukar inte vara helt avogt inställd till sånt. :öl

Förfest med 70 galna sporthojare? :skrämd

Dom flesta verkar tycka det är okej att spriten går att köpa på stället. Det är ju ett gott tecken :)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Klart att man ska kunna köpa drickan på stället, men det måste fortfarande finnas förfest. Var ska Fluppen göra av sina dunkar annars? :öl

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
McB skrev:
Klart att man ska kunna köpa drickan på stället, men det måste fortfarande finnas förfest. Var ska Fluppen göra av sina dunkar annars? :öl

Sweedo- Dra den om rödluvan.

jo, men det är bra att så många är överns om att _bara_ köpa drickan på stället och inte ha med dig själv.
Fluppen får pimpla bärs på toaletten ;)
( hur gjorde han i GBG?)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj