Framlampa

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Hola,

Då jag är född med tummen mitt i handen och inte har min cykel här så undrar jag om Ni vet vad det sitter för lampa fram i framlyktan på en FZ 750 -89? Alltså den som ger halv/heljus, funderar på att köpa en fräck blå lampa att sätta dit, någon som har någon erfarenhet av något märke som är bra/dåligt? Inputs till en kille som mig :kocko är alltid välkommet!

H-C

socio #1067
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Ducati 996 -99
Akn78 skrev:
Hola,

Då jag är född med tummen mitt i handen och inte har min cykel här så undrar jag om Ni vet vad det sitter för lampa fram i framlyktan på en FZ 750 -89? Alltså den som ger halv/heljus, funderar på att köpa en fräck blå lampa att sätta dit, någon som har någon erfarenhet av något märke som är bra/dåligt? Inputs till en kille som mig :kocko är alltid välkommet!
Om jag inte minns fel sitter det en fotogenlampa på domma dära :D
Åk ner till lokala macken och fråga efter lysfotogen :rofl
Är dom välsorterade kanske dom har ny veke oxå :hihi
Får du lite över kan du ju alltid slå i lite i tanken till din bil :banana :banana

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Jag var nere på macken nu och dom skrattade åt mig på Statoil Lerum. Som sagt, inget tekniskt geni men är det någon som vet? Veken hade dom på Bauhaus, så jag har veke men inget fotogen då Statoil inte var direkt hjälpsamma utan bara narrades med mig. Är det något särskilt fotogen?

ManOwaR

Hell On Wheels
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
R6XZ -00 Project Fighter
Vanligt lysfotogen eller lysfotogen B57A för svåra väderförhållanden. Skulle dock satsat på en stålnystad veke.

"Det senaste" och ett hett stalltips är ju dock att stoppa dit ett modifierat gravljus, extrem ljusbild och gastkramande mörkerkörningsegenskaper!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept