Framtiden för RD´n..... dagens smak..

euromange

Veckans smak är....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RD350 avstannat projekt och VFR400R för söndagsturerna
Idag (just idag bara... :D ) funderar jag på att behålla RD´n och göra rörken-smiskare av den..... så man kan jaga gubbstuff utan att behöva vara rädd om grejorna...(läs: köra som han gör)
Lite nya däck och bromsbelägg är väl det som behövs.... sen skulle man ju vilja ha ett annat styre (undrar om det finns någon gammal gaffelkrona som passar så man kan dra dit ett cross-styre...)

Hmmmm.... :rolleyes:

(sen får hojen stå i garage i uppsala mellan drabbningarna, så man slipper slita på den i onödan)

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
greven skrev:
.... sen skulle man ju vilja ha ett annat styre (undrar om det finns någon gammal gaffelkrona som passar så man kan dra dit ett cross-styre...)

(sen får hojen stå i garage i uppsala mellan drabbningarna, så man slipper slita på den i onödan)

Prova att kolla om inte -84:ans gaffelkrona passer, där finns det fästen för styre..

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Fett grümt att göra rörkensmiskare av den. Du lär ju göra så.. säg till när du är klar så vill jag se på den. :)

Lycka till! :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
greven skrev:
Idag (just idag bara... :D ) funderar jag på att behålla RD´n och göra rörken-smiskare av den..... så man kan jaga gubbstuff utan att behöva vara rädd om grejorna...(läs: köra som han gör)
Lite nya däck och bromsbelägg är väl det som behövs.... sen skulle man ju vilja ha ett annat styre (undrar om det finns någon gammal gaffelkrona som passar så man kan dra dit ett cross-styre...)

* antecknar påhoppen *

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
hörru greven... vi skall nog se till att du har någon att åka med...är ju bara typ 15 minuter mellan E-tuna o S-näs

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
greven skrev:

Synd att du inte kan förverkliga din idé! En hoj fattigare, nio klasar bananer rikare ;) Är det inte så?

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...