Fredagen den 13:de

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nån som håller sig inomhus idag?

Funderade på att ta på mig cykelhjälmen idag när jag ska iväg till jobb men kom på att jga inte äger nån ju :rolleyes:

Fast denna dan är bara till för att man ska ha nåt att skylla på när man aldrig kan göra nåt rätt.

750RR

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Aha, nu vet jag varför mitt batteri i bilen var heldött när jag skulle ta mig till jobbet på morgonen. :crash
Det fick bli en kilometers vandring till garaget där jag har hojen istället. Idag är det inte alltför fint väder, så jag ville ju ta bilen..

Har inte haft maximal otur iaf. Släppte över en jäktad gångare vid ett övergångsställ och bilarna bakom upptäckte i tid att jag börjat bromsa. :tummenupp
Blev dock lite nervös att att höra ljudet från 4 låsta hjul en bit bakom mig :rolleyes:

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
AAAAAAAAAAAAAAH!!!

de va därför hojen va så svårstartad imorse!!!

o sen att de tvunget skulle va motvind när ja körde på motorvägen så ja fick ligga ihopkrupen när ja låg i 110 för att inte trilla av vägen :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tänk på alla de som har uppkörning idag :p

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anciol skrev:
Jag ska på gröna lund idag....PLUS att det är personalfest... det här kan bara sluta illa...

Ojojoj, pommesdrottningen som har anor från McDonald´s personalfester :skrämd
DET kan bara gå illa.
Jag vaknade i ett skjul 1mil hemifrån efter en personlafest en gång med flott-gänget :) Tog 1½ timme att gå hem och då stal jag en cykel på halva vägen :rodnar

Jag håller tummarna för dig att du inte hamnar på intensivvårdavdelningen eller nåt liknande.....

750RR

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
maverick_750rr skrev:
Ojojoj, pommesdrottningen som har anor från McDonald´s personalfester :skrämd
DET kan bara gå illa.
Jag vaknade i ett skjul 1mil hemifrån efter en personlafest en gång med flott-gänget :) Tog 1½ timme att gå hem och då stal jag en cykel på halva vägen :rodnar

Jag håller tummarna för dig att du inte hamnar på intensivvårdavdelningen eller nåt liknande.....

750RR

Det är inte MC Donalds den här gången, det är MYCKET värre!! Orkar inte ens räkna upp hur många gånger vi blivigt utslängda från restauranger o. dyl. för att mina s.k jobbarkompisar är så sviniga! Inte jag, aldrig jag! (Där är jag allvarlig...) Som tur är så är jag sjuk å har något att skylla på när jag måste hem tidigt...
Men det är ju gratis alkohol, och jag är känd för mina fyllemess så akta er därute!! :öl :öl :öl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anciol skrev:
Det är inte MC Donalds den här gången, det är MYCKET värre!! Orkar inte ens räkna upp hur många gånger vi blivigt utslängda från restauranger o. dyl. för att mina s.k jobbarkompisar är så sviniga! Inte jag, aldrig jag! (Där är jag allvarlig...) Som tur är så är jag sjuk å har något att skylla på när jag måste hem tidigt...
Men det är ju gratis alkohol, och jag är känd för mina fyllemess så akta er därute!! :öl :öl :öl

Jag vet att det inte var med donkgänget....

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
maverick_750rr skrev:
Jag vet att det inte var med donkgänget....

Förstod det, men eftersom du också har erfarenhet av snabbmatsvärlden och vet hur det kan gå till där så ville jag understryka att det är mycket värre.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Aaaahhhhhhhhhh! *förnöjt smackande*

Första dagen på semestern, å härligt solsken! :rock

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Åkte till jobbet, för att sen bli hemskickad igen, för att det inte fanns nåt att göra.... Frågan är om jag ska vara förbannad över att jag åkte hit i onödan eller om jag ska vara tacksam för att jag kan ta bågen på en sväng..... :eek: Tur eller otur? :D
Blev dessutom 400 bagare rikare idag, bara så där utan vidare.... Jag tycker att dan har varit lyckosam.... :tummenupp

/Fröken lycklig :p

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Anciol skrev:

Kul att få göra nått varjefall...
Behöver du skjuts hem sen eller?
Ska svänga runt lite inne istan ikväll...fast inte om det tokregnar..

Eller kommer du vara tokpackad så du inte kan åka hoj? Då vill jag inte ha med dig bakpå

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Själv firar jag 2 år med körkort idag! Prövotiden är slut och inte en endaste liten anmärkning :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...