33,33%. Frågan ska ju inte besvaras med frågealternativen. Frågealternativen är frågan. Trevlig helg.
Exakt, men svaret blir 25%.
Med ditt svar (33,3%) har du ändå besvarat med frågealternativet (eftersom du på något sätt inhämtat infon att svar 1 & 4 är desamma).
MEN, detta förutsätter att ett av de fyra svaren verkligen är rätt.
Exakt, men svaret blir 25%.
Med ditt svar (33,3%) har du ändå besvarat med frågealternativet (eftersom du på något sätt inhämtat infon att svar 1 & 4 är desamma).
MEN, detta förutsätter att ett av de fyra svaren verkligen är rätt.
Nja, om man utgår från att 1 & 4 är desamma men ändå uppdelat som 2 svarsalternativ blir det 37,5%33,33%. Frågan ska ju inte besvaras med frågealternativen. Frågealternativen är frågan. Trevlig helg.
Nja, om man utgår från att 1 & 4 är desamma men ändå uppdelat som 2 svarsalternativ blir det 37,5%
(6/16).
Det står ju RANDOM och då ska man ju inte börja räkna eller ens beakta de olika alternativen.
Vilket för det till en omöjlig fråga, hur många alternativ finns det på en random fråga
Det är inte en random fråga, utan man skall välja ett av fyra svar slumpmässigt, dvs man behöver inte bry sig om det som står efter a, b, c eller d.
Som jag skrev ovan så förutsätter mitt resonemang att minst ett av svaren är rätt.
Rättelse.Som jag skrev ovan så förutsätter mitt resonemang att endast ett av svaren är rätt.
Det står "an answer", inte "one of the answers below".
Det går alltså bra att svara "25%", men lika bra att svara "gurka" eller "brandbil". Följaktligen saknas tillräcklig information för att svara på frågan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|