FriendFinder - Var hittar man det

Marsipulami

Guest
FriendFinder, sökning av mobil- Var hittar man det

Telia har en tjänst som heter "Telia FriendFinder" som man hittar på https://friendfinder.telia.se/dialog/login. Men då jag har Vodafone och då jag vill kunna söka på Comviq/Tele2 abonnemang också så har jag ingen nytta av denna tjänst så vidare jag inte väljer att byta operatör vilket jag inte vill just nu då ingen annan än Vodafone har WAT abonnemanget.

Vet någon var man kan hitta en sådan här tjänst på nätet? Bryr mig inte om ifall det är gratis eller kostar pengar. Men jag är dock inte road av att byta abonnemang.

Snälla, lite tips tack :Bugar

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vad menar du? Att hitta vemsomhelst som har sin mobil påslagen?

Har man 3 så kan man positionera sina kompisar man har på en lista. Mobilen måste vara påslagen... det funkar nästan som MSN, man kna välja away o sånt skit.

Marsipulami

Guest
Mavve skrev:

Har man 3 så kan man positionera sina kompisar man har på en lista. Mobilen måste vara påslagen... det funkar nästan som MSN, man kna välja away o sånt skit.

Okej, men jag ville inte byta abonnemang eftersom det bara är Vodafone som har WAT (Det trådlösa kontoret) vilket är perfekt för mitt företag där vi ringer gratis mellan varandra. Men jag vill kunna söka efter en "påslagen" mobil på nätet. En tjänst som denna måste finnas någonstans helt enkelt, det kan inte vara en ny ide direkt??

Marsipulami

Guest
Mavve skrev:

Okej, kan du söka efter mig nu då? Om du inte har mitt nummer så kan jag PM det till dig. Vore intressant och se vad den säger... :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Marsipulami skrev:
Okej, kan du söka efter mig nu då? Om du inte har mitt nummer så kan jag PM det till dig. Vore intressant och se vad den säger... :)

Man måste dessutom vara lika cool som jag o ha 3Gnätet för attt det ska funka :rock

Annars funkar det fint.
Än så länge har jag bara fossan att pejla men det e inget skoj :(

PS. Jag har ditt nummer fortfarande ;)

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife