XJR_Jönsson
xjr 1300 cr 250
Var hittar man fråntkåpor med godkända ljusen.Har en från s_racing men tänkte byta!!
Mycket grejorRasorblade skrev:
Priset har ingen betydelse :kocko bara det är snyggt å fräcktSimp skrev:Det bästa och oftast billigaste är att hitta en hoj som orginal har ett lyse du gillar och sedan köpa ett sådant.
XJR_Jönsson skrev:Priset har ingen betydelse :kocko bara det är snyggt å fräckt
hahahaSimp skrev:Okej då kan jag erbjuda dig att köpa min runda bandit orginallampa för det facila priset av 5000kr. Något så dyrt måste väl vara grymt fräckt eller?
Då kan jag ju ha min egen orginal den är ju rund den med :kockoSimp skrev:Okej då kan jag erbjuda dig att köpa min runda bandit orginallampa för det facila priset av 5000kr. Något så dyrt måste väl vara grymt fräckt eller?
XJR_Jönsson skrev:Då kan jag ju ha min egen orginal den är ju rund den med :kocko
Det är inte jag som ska bli colare det är hojen,Jag kan ju inte bli colareSimp skrev:I och för sig.. men inte lika dyr.... Det är ju coolare att kunna säga att lampan kostade 5000kr eller hur?
XJR_Jönsson skrev:Det är inte jag som ska bli colare det är hojen,Jag kan ju inte bli colare
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|