Fuck sporthoj!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Fuck 70kg för mycket, fuck 3 cylindrar för mycket, fuck skinnställ!

Räcker med 116kg enstånka.

GAAH! Sån underbar dag i ett mindre Sahara dvs Hynboholm i Karlstad. Enoooormt grustag som man har enoooormt roligt!

Fattar inte varför man inte gjort detta tidigare när en bandag kostar 1000:-, detta kostade sammanlagt ca: 200 per person inkl hyra av släp och bensin.

Svinigt kul var det och samma sak lär det bli imorgon! :tummenupp

Jag i svarta kläder på röda 450 crfen, Rat på den gula 250 RMen.

Btw, kvaliteten är lite sådär, kameran är fucked up.
 

Bifogat

  • DSCN3290.jpg
    DSCN3290.jpg
    106 KB · Visningar: 579
  • DSCN3291.jpg
    DSCN3291.jpg
    118.3 KB · Visningar: 503
  • DSCN3296.jpg
    DSCN3296.jpg
    80.4 KB · Visningar: 299
  • DSCN3319.jpg
    DSCN3319.jpg
    79.6 KB · Visningar: 531
  • hopp kopiera.jpg
    hopp kopiera.jpg
    48.9 KB · Visningar: 538
  • rot1.jpg
    rot1.jpg
    102.6 KB · Visningar: 359

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
...säg inte för mycket nu hagge .... annars kommer jag ut med VTR:en och kör ifrån dig ute på sandhögarna :)

nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Es ist gigantisch! :banana Alltid lika kul att köra i grustag! Speciellt när man är de enda där!! :fyllisar
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
e ditt favorit ord "FUCK"?

JAG FYLLER ÅR IDAG MED!!!! :D ska dricka en öl för varje medlem i sporthoj.com :yoparty :banana
 

sandstream

Guest
Provade cross för första gången för någon vecka sedan.
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.
 

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
snart =)
för minnen tillbaka till min 125cc cross :yoparty Jag önskar att jag hade råd att ha både sport125'an och crossen men så fort jag e klar med studierna, då! Du ser ut att ha haft ruskigt kul iaf :tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
ta en sporthoj till samma grustag, kör utav helvete och se hur mycket roligare det är! :fyllisar
 

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
sandstream skrev:
Provade cross för första gången för någon vecka sedan.
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.

Säger samma sak. Provade också för första gången för någon vecka sen. Sanslöst jobbigt!

Det är då man fattar varför fd crossnissar är så förbannat snabba på gathoj. Vrida stumt, sikta och hålla i sig. :3freak
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Du har sett ljuset. Bra där.
Men det är fan roligare om det står lite träd i vägen.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
sandstream skrev:
Provade cross för första gången för någon vecka sedan.
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.


Jag testade enduro för ett tag sen.Det ser jävligt enkelt up men efter att ha krypkört i 100 meter in i skogen så gav jag upp.
 

Lt Jake

Sassa Brassa.....
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Danderyd, Sthlm
Hoj
XS500
nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.[/QUOTE]

Hur är det med det där...? Kan man köra leksakshoj året runt utan att vara proffsmekaniker? vintern är ju så jävla lång och tråkig i det här landet!

J.
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Enstånka is the shit!! Helt klart. :)
Åkning året om, isen och skogen på vintern. På sommaren kan man slänga på motardhjulen och åka ifrån sporthojar på småvägarna eller köra bana eller bara busa i stan. Sen kan man ju alltid slänga på endurohjulen om man tröttnar på asfalten, då finns massor med möjligheter. Crossbana, stubbrace, enduro, grusgrop eller bara en schysst grusväg. :) :)
Helt underbart med andra ord!
Meneee, jag skulle ju inte tacka nej till en sporthoj OXÅ förstås. :tungan
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
sandstream skrev:
Provade cross för första gången för någon vecka sedan.
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.

När blir Gotland Gran National premiären?
Vet Du hur gott en öl är på Torgkrogen i Visby på lördagkväll när man kört GGN? Jag blir tröttare av GGN än jag någon gång var i Lumpen.
 

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Grizzly 600
Jepp går hur bra som helst att åka på vintern, tycker själv att vinteråkningen är nästan snäppet bättre än sommaråkningen. På med dubbdäcka o ut o börna :) . Särskilt här uppe i Norrland var vi har så sanslöst kort sommar.

Lt Jake skrev:
nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.

Hur är det med det där...? Kan man köra leksakshoj året runt utan att vara proffsmekaniker? vintern är ju så jävla lång och tråkig i det här landet!

J.[/QUOTE]
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Hagster skrev:
Fuck x f..., kameran är fucked up.

allt är fucking great men överaskning stavas faktiskt suRprise. cockfag. ;)

:) alla glada? grattis till dom som fyllde år, skål! :fyllisar

funtar på å skaffa en crf 450 och ett par isdäck till vintern. lär va fett skoj med sånt ploj.

powow! :yoparty
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ser riktigt riktigt kul ut!
Får se till och bli bra i mitt ben så jag kan kicka igång hojjen
och montera på dubbdäcken och vänta på vintern : )

(eller i omvänd ordning)
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Fast när det är kallt ska det vara tvåtakt,
sparar några kilon också.

Ska ut en sista tur med Guzzin imorgon om det är
rimligt väder, sen blir det avställning och bara GasGas.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
SuperKnutte skrev:
Enstånka is the shit!! Helt klart. :)
Åkning året om, isen och skogen på vintern. På sommaren kan man slänga på motardhjulen och åka ifrån sporthojar på småvägarna eller köra bana eller bara busa i stan. Sen kan man ju alltid slänga på endurohjulen om man tröttnar på asfalten, då finns massor med möjligheter. Crossbana, stubbrace, enduro, grusgrop eller bara en schysst grusväg. :) :)
Helt underbart med andra ord!
Meneee, jag skulle ju inte tacka nej till en sporthoj OXÅ förstås. :tungan

Håller med helt och hållet! Jag stod i valet och kvalet mellan att köpa motard eller en ducce, men vid ducceköp kan jag bara köra en knapp månad till medans jag med en motard kan köra ända tills sommaren då jag kan köpa mig en ducce!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top