Full eller bakis? ta en till här

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
Börjar nyktra till nu :tungan Värre med polarn som sussar hos polisen skulle jag tro :va

Dominator-Rocks

Guest
Dövade smärtan meed whisky igår! :3freak

Schyst bakis :fakta

Bryne

Den med mest prylar då han dör vinner
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Kawasaki Z1000 -08 & Yamaha YZF750R -93 FIGHTER
Oj fy fan... Blev några för mycket igår. Handlade 8 öl på en gång på krogen...
140€ mindre pengar på kontot... :va
Sambon är borta, så det blir väl igen idag. :huvet

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Oj fy fan... Blev några för mycket igår. Handlade 8 öl på en gång på krogen...
140€ mindre pengar på kontot... :va
Sambon är borta, så det blir väl igen idag. :huvet

Jag hoppas verkligen att du inte betalade 140 eurosar för 8 öl :D

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Lagom bakis

är jag idag. Var på "After Work" som det så vackert heter med några kompisar. Gick i lagom tid, men kände för lite hårdrock på vägen hem, så jag gick till Anchor Bar och tog en jävel till, så nu har jag ont i huvudet :näsblod

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
fick han napp?, en tjej med batong?:)

Nej han blev utslängd på stället där vi var så jag följde med honom hemmåt och släppte honom när han såg huset. Uppenbarligen kom han hem men gick sen ut igen och somnade på gatan :gnissla Polisen fick inte ur honom vart han bodde och nycklar+plånbok hade han kastat nånstans.

Mobilen hade han dock med sig så polisen ringde upp nummer som varit aktuella under kvällen för att underräta lite folk och få reda på vem han var :gnissla

Helkväll :yoparty

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Nej han blev utslängd på stället där vi var så jag följde med honom hemmåt och släppte honom när han såg huset. Uppenbarligen kom han hem men gick sen ut igen och somnade på gatan :gnissla Polisen fick inte ur honom vart han bodde och nycklar+plånbok hade han kastat nånstans.

Mobilen hade han dock med sig så polisen ringde upp nummer som varit aktuella under kvällen för att underräta lite folk och få reda på vem han var :gnissla

Helkväll :yoparty

Låter som en polare till mig....
Han kom hem från krogen skitfull, som vanligt. Svär över att nyckeln inte passar och börjar leva fan där utanför porten.
Han börjar inbillla sig att de bytt låset under kvällen....men han är på fel gård och således inte hemma. Sparkar in rutan lagom till polisen kommer för att en av de boende har ringt efter dom.
Dom hjälper honom hem till slut och några dagar senare fick han en räkning på rutan. Polarn fattade först inte hur de kunde veta att det var han som pangat rutan.... :D :D

En annan gång vaknade han av att det stog en kille med ett slagträ och undrade vad fan han gjorde i hans soffa. Han hade gått in i första bästa lägenhet och man kan ju undra varför den inte var låst. Ett under att han inte blev ihjälslagen, men han fick låna telefonen till slut...

En till....
Krogen stängde och han orkade inte stå i kön till garderoben så han tar en stol och slänger ut genom fönstret.
Han hinner bara ett par 100 meter innan en piket kommer. Tar in honom i bilen och han tar upp en cigg och frågar efter eld. De säger att han inte får röka i bilen. Han tänder den med sin egen tändare och får då lite smisk. Eller en hel del...det hade han nog gjort sig förtjänt av den gången. :)
Snäll kille men det blir inte alltid så bra när han får lite sprit i sig. Nu har han lugnat sig tack och lov... :hihi

/Anders

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
En bekant skullle iväg med sin fru på party och på vägen dit så skulle dom stanna till vid ett köpcenter. Killen satt kvar i bilen och frun gick iväg och handlade. Detta var mitt i sommaren så det var mycket varmt och han satt i bilen och svettades. I bilen fanns desutom ett flaköl. Tiden gick och han tänkte: "Äh va fan, kan ju börja lite i alla fall".

Så han knäppte en öl, drack upp den. Tiden gick, ingen fru, så han knäppte en till, drack upp den och så fortsatte det. När frun väl kom tillbaka hade han druckit upp ett halvt flak öl och va packad som fan. Frun blev rasande och kastade ut honom ur bilen så fick han ringa efter taxi och åka hem.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bah... Igår gick det vilt till...!
Idag går det inte fullt lika vilt till... Mer i stil med en klubbad säl... :näsblod

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Rom & Cola levde man mest på ikväll. Kom dock 2:a på pokern av 14 personer. Dock var andra platsens pris inte så högt, vann bara tillbaka hundringen man la ut + en hundring till! :tungan

Men i vilket fall hade man kul! :yoparty

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...