fUncpad musmatta=SUG!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Köpte precis en sån och kom hem och testade.. Den SUGER ju fan. Usch och fy! Blä. Jag gillar den inte. Tillbaka på måndag och lämna igen.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Goines skrev:
Köpte precis en sån och kom hem och testade.. Den SUGER ju fan. Usch och fy! Blä. Jag gillar den inte. Tillbaka på måndag och lämna igen.

Musmatta? Trodde man kalla det binda i officiella sammanhang.....

Och suga ska dom ju göra...

Edit/ska ta bort den här posten alldeles strax...

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Chrille skrev:
Musmatta? Trodde man kalla det binda i officiella sammanhang.....

Och suga ska dom ju göra...

Edit/ska ta bort den här posten alldeles strax...

Ta bort/editera poster är för fegisar.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Funken är precis kass, köp en Icemat istället så får du en riktig matta. :tummenupp

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Hur kan man tycka att en fUnc är kass? Bästa musmattan alla kategorier ju! En icemat är ju rätt trevlig om man kan stå ut med ljudet som mest kan liknas med att dra en kniv över en skrovlig glasyta... Men det är klart, ni landsvägskillar gillar väl Ikeas-våtdräktsmattor? ;)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Scalp skrev:
Hur kan man tycka att en fUnc är kass? Bästa musmattan alla kategorier ju! En icemat är ju rätt trevlig om man kan stå ut med ljudet som mest kan liknas med att dra en kniv över en skrovlig glasyta... Men det är klart, ni landsvägskillar gillar väl Ikeas-våtdräktsmattor? ;)

Asså, jag har en ikeas våtdräktsmatta. E den kass? Kan den förklara mina miserabla CS-insatser?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Scalp skrev:

Jag måste krypa till korset och erkänna att jag var lite förhastad med mitt omdöme. Har nu lirat ett par timmar med den och faktiskt.. Jag gillar den. Var tvungen att strippa 'skates' från en gammar sork och sätta på den jag använder. Funkar kanon. :D

..sen om jag blir bättre på CS betvivlar jag.

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Goines skrev:
Jag måste krypa till korset och erkänna att jag var lite förhastad med mitt omdöme. Har nu lirat ett par timmar med den och faktiskt.. Jag gillar den. Var tvungen att strippa 'skates' från en gammar sork och sätta på den jag använder. Funkar kanon. :D

Bara för att vara säker, du vet att det finns två sidor på den va? En skrovlig och en plan...

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Goines skrev:

Vad slängde du på för pads på musen? Gjorde egna eller? Jag har märkt att min matta blivit ganska seg efter frekvent användande, mkt större friktion alltså. Har försökt tvätta skiten, men utan något vidare resultat. Mailade även supporten, vilka självklart inte svarat...(fö. en vecka sedan jag mailade, så tid har dom haft på sig) Tycker detta är mkt dåligt av dem, en sådan simpel sak borde ju varenda jävel där veta.

Någon som har ngt. bra "tvätt-tips", tvål och varmt vatten fungerade iaf. inte.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Spiken skrev:
Vad slängde du på för pads på musen? Gjorde egna eller? Jag har märkt att min matta blivit ganska seg efter frekvent användande, mkt större friktion alltså. Har försökt tvätta skiten, men utan något vidare resultat. Mailade även supporten, vilka självklart inte svarat...(fö. en vecka sedan jag mailade, så tid har dom haft på sig) Tycker detta är mkt dåligt av dem, en sådan simpel sak borde ju varenda jävel där veta.

Min gamla trotjänars0rk hade faktiskt inga som helst pads kvar så jag tog helt sonika och slet bort dom från en annan mus, klippte till och limmade fast dom. Funkar kanon. :tummenupp

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Jag kör oxå med func-mattan och en Intelli 3.0 mus.. vilket är en helt oslagbar kombo.. För att slänga sig med lite klaner som använder den kombon kan ju SK nämnas tex.. (SK är en svensk klan som för närvarande e bäst i världen) :)

Therudeboy

Guest
Kör Func och mx500, testat icemat men trivdes inte alls med skiten.

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Spiken skrev:

Har du en Logitech-mus kan du maila eller ringa deras support så skickar de dig nya glide pads...

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
om ni använder optiska möss, framförallt logitech så är ratpadz riktigt bra...

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Scalp skrev:
Har du en Logitech-mus kan du maila eller ringa deras support så skickar de dig nya glide pads...
Kör med en intelli exp. 3.0, som de flesta i gänget verkar göra :)

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag har testat i princip alla möss/mattor som är någorlunda kända, jag kom fram till att func + mx500 är bäst :tummenupp

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...