Funderingar att lägga ner 125a

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
:( :( :( :( rgn har spräckt toppkåpa nu :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: blev helt i chock när det hände visste inte vad jag gjorde eller vad jag tänkte......nån som har en aning om vad Suzuki tar för en toppkåpa och en höger sidokåpa till en rg :confused: skulle jag kunna byta ett brutet ben/arm mot en hel rg skulle jag göra det........skriver väl på vilket patetiskt jävla skit sätt det hänt på nån gång när jag orkar och int är så jävla förbannad, ledsen och bara helt jävla less på att gå och lägga allt man har på nåt som bara går åt helvete....satt med stora funderingar på att bara fixa den och sälja iväg skiten tills morsan kom och sa att dom ska lägga ut pengar till alla grejor......känns TUNGT nu.....hela veckan har bara varit OTUR OTUR OTUR!! :mad: Immorn blir det till att supa skallen av sig och försöka tänka på nåt annat :öl

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
GLÖM DET!!! kommer aldrig på fråga :fakta frågan är bara tills när den kommer vara klar :(

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Ja det suger GETPUNG! undrar vad´det kommer kosta? :confused: blir dyrt har jag en känsla av....

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Hammet skrev:
:( :( :( :( rgn har spräckt toppkåpa nu :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: blev helt i chock när det hände visste inte vad jag gjorde eller vad jag tänkte......nån som har en aning om vad Suzuki tar för en toppkåpa och en höger sidokåpa till en rg :confused: skulle jag kunna byta ett brutet ben/arm mot en hel rg skulle jag göra det........skriver väl på vilket patetiskt jävla skit sätt det hänt på nån gång när jag orkar och int är så jävla förbannad, ledsen och bara helt jävla less på att gå och lägga allt man har på nåt som bara går åt helvete....satt med stora funderingar på att bara fixa den och sälja iväg skiten tills morsan kom och sa att dom ska lägga ut pengar till alla grejor......känns TUNGT nu.....hela veckan har bara varit OTUR OTUR OTUR!! :mad: Immorn blir det till att supa skallen av sig och försöka tänka på nåt annat :öl
Jag förstår vad du menar, har själv lyckats klanta till det flertalet gånger o haft funderingar på att köra hojen på skroten... Men det löser, som rörmokaren sa innan han sket i diskhon :tummenupp

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
:) jo löer sig gör det nog, fast vet ju inte om kgk får fingrarna ur röven och skaffar hem nya grejjer i tid

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
Hammet skrev:

allså e det inte bara jag som har haft en dålig vecka ! :squid

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Köp kraschkåpor till din älskling dååå!! billigare om du klantar till det igen och så väger det ju mycket mindre :rolleyes:

Men berätta nu vad du har gjort

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
6000:- blockar försäkringen kalaset på......toppkåpa 5000:- Sidokåpa 3500:- Stag 300:- :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy fy fan va' äckligt dyrt

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hammet skrev:
6000:- blockar försäkringen kalaset på......toppkåpa 5000:- Sidokåpa 3500:- Stag 300:- :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy fy fan va' äckligt dyrt

men snälla nån. köp inte orginal. köp ett set RGV250 krashkåpor, tror ett helt set kostar 3500 eller nått sånt inkl. ensitscuts.

Rally_KAlle

kör så det ryker!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
En snabb jävel
Hammet skrev:

Ja... men vet du vad ? .... lägg ner... sälj skiten o köp en ny data istället :fakta

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kolla med mc-skrotarna om de har några kåpor för en billig penning. Har du inte råd att fixa grejorna får du väl silvertejpa skiten eller plocka bort dem. Huvudsaken är ju att hojen är körbar. :fakta

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Det går utmärkt att köra med tejpade/plastade kåpor eller kraschkåpor eller beggade kåpor. Glasfiberväv och polyester från insidan så är det bara att åka. Eller åka utan kåpor. Inga problem sålänge man inte bara vill posera.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning