fungerar ab-tronic??

Knappast.

Edit: Saxat direkt från sidan:
"•Vi uppskattar att du skickar din kommentar till oss och vi kommer att läsa den. Vi ber om förståelse för att vi p.g.a. platsutrymme förbehåller oss rätten att endast publicera sådana kommentarer som vi bedömer som värdeskapande för andra besökare på webbplatsen"

Jo, de väljer alltså att inte publicera negativa kommentarer om skitprylarna pga platsbrist.

Last edited:
Det enda sätt att punktförbränna fett är hos din plastikkirurg.....

enda sättet att förbränna kroppsfett är genom att äta mindre än vad man förbrukar.
Vad du än gör, springer, spelar fotboll el dyl, så förbränner man energi, inte kroppsfett. Man kan förbränna fett som energi, men detta är inte kroppsfett.

Så ja, i princip kan man säga att den förbränner fett. Men det betyder inte att fläsket på magen skulle bli mindre, ifall du slänger i dig mera energi än du förbrukar.

AbTronic funkar lika bra som om du sitter och spänner magen själv. under dagen. Det kommer inte ge någon nämnvärd effekt. Energin som går åt kommer främst från kolhydrater och är återställda så snart du äter. Muskelmässigt ger det inget alls eftersom du behöver motståndsträning för att bygga muskler. Du måste alltså belasta muskeln.
Även om du förbränner en gnutta extra energi så tas det jämt från kroppen som tidigare talare nämner.

Det finns tydligen vissa el-behandlingar som används inom typ sjukgymnastik men den utrustningen kostar många tiotusentals kronor och kommer aldrig kunna efterapas i någon pissig tv-shopsprodukt.

De som köper AbTronic är i nivå med Lillemor.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/vikt/article401551.ab

Saunda-Belt-köpare hamnar på den listan de med.

Den enda "high-tech"-träning som jag vet fungerar är vibrationsträning som skulle kunna ses som kompletterande träning. Men även där krävs bra utrustning och inga tv-shops eller Rusta-prylar.

Jag väckte min sovande kropp till liv med vibrationsträning på sambons företag. Djävlar i gatan vilken träningsvärk jag hade efter de första passen. Vibrationsträning är snabbt och effektivt med rätt utrustning men knappast något som ersätter annan träning. Kompletterar snarare.

som jag misstänkte och har blivit lärd....

Så sant.. men ska förbruka mer energi än vad man äter.Det är huvudsaken.

Det enda som funkar och föraktas av alla tjockisar som vill bli smala utan ansträngning och kvälls/tjej/dam/tant-tidningar,Ät Mindre och motionera MER!

Alla andra metoder som Sverker skulle sagt,"I papperskorgen"!

Henrik(inte som jag skulle vilja se ut men vet iaf. varför)

Min naprapat säger att man kan använda den på muskler där man har ont av statisk belastning typ axlar, musarm osv.

Rent teoretiskt borde den även minska midjemåttet lite då den borde "tighta upp" musklerna runt buken.

I övrigt är den värdelös.

För muskelavslappning o.d. ska det fungera. Samma typ (fast med lite bättre valmöjligheter) av utrustning används av bl.a. naprapater för att behandla stela muskler.

Vad jag hört så ska förbränning av fett påverkas positivt av ökad muskelmassa alldeles intill. Har man t.ex. större och bättre tränade magmuskler, så kommer också fettförbränningen igång snabbare där. Men hur stor påverkan är om ens någon - tja, det vet jag inte och att musklernas aktivitet av el-chocker skulle räcka till...?

Synd/bra att de inte fungerar att vibrera bort fett annars hade alla KTM/Husa m.m förare brännt sjukt mycket fett under en tur. Min vibrerar så mycket att den förflyttar sig på tomgång och synfältet blir suddigt när man gasar.:D

Den där grejjen fungerar mer som massage dvs den ökar blodstimulansen till muskeln. Köp en KTM ist så får man stimulans till alla muskler (?). :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick