Funkar biltema tändstift? Har ni provat

Har kört Brisk som Biltema säljer i både bilen samt div 2t crossar och det har funkat bra och gör det än

Körde Brisk i en gammal tvåtakts 125:a, ingen höjdare klarade kanske 100 mil. Vet dock inte hur de fungerar i en modernare motor.

Jag har provat många olika fabrikat (dock ej Brisk), de enda som alltid har fungerat; 'är NGK och Denso.

Bosch är helt ok också. Brukar hålla 3-4k mil i bilen. Höll lika långt i trajjan. Hedekas alltså, letar tomt eller hus där! Pm:a om du har nått gött tips!

brisk Väldigt "tungdrivna", har en högkomp motor, startade inte överhuvudtaget, iväg olämnatilbaka skiten ,,la de på disken efter en kort diskussion, o gick därifrån
,,,, handlade NGK skruvade i vrooomm vrom som vanligt

Brisk gör många olika tändstift. Deras high end-stift typ Halo är helt suveräna i min äldre BMW (högkomp + stora cylindrar)- motorn går superjämnt utan det minsta hack från tomgång till rödmarkering. Nya BOSCH dubbelelektrodstift (original) så hackar den, har magerryckningar och dör ibland vid rödljuset när den är kall...

Jag är extremt nöjd med dessa Brisk, som jag dock beställer från GB då det är svårt att hitta dem i Sverige.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick