Funktionärsutbildning?

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Håller NRS funktionärsutbildningar eller är det SVEMO territorium? Jag vill ju också vara flaggvakt!

Jaa, jag vet att säsongen knappt har slutat, men man är ju som mest taggad nu ju...

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
maskinchefen skrev:
2520097 Håller NRS funktionärsutbildningar eller är det SVEMO territorium? Jag vill ju också vara flaggvakt!

Jaa, jag vet att säsongen knappt har slutat, men man är ju som mest taggad nu ju...

maila lr ring "the Man" Per Berglund osäker på telnr: men det finns nog någon som vet nåt. Funktionärsutbildning eju bra att ha. Provat hojen nåt då??:D Till sommarn kokar vi ihop nån banåkning nånstans utomsockens, eju hur kul som helst, säkert flera som e intr. eller?:Rockbanan

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
maskinchefen skrev:
2520097 Håller NRS funktionärsutbildningar eller är det SVEMO territorium? Jag vill ju också vara flaggvakt!

NRS håller både funktionärsutbildningar och RR-förarlicensutbildningar.
Respektive brukar ske i Mars och i Maj. Håll koll på www.n-r-s.se Datumen brukar komma upp där. Du kan även via hemsidan kontakta NRS och berätta att du är intresserad så meddelas du när det är dags.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
750-R skrev:
2520212 Funktionärsutbildning eju bra att ha.

Precis vad jag tänkte!

750-R skrev:
Provat hojen nåt då??:D

Jaa, en dag, men inga rekordtider än, problem med fjädring/grepp bak. Ny fjäder har inhandlats och skall monteras i vinter!

750-R skrev:
Till sommarn kokar vi ihop nån banåkning nånstans utomsockens, eju hur kul som helst, säkert flera som e intr. eller?:Rockbanan

Jag är fett med på, nog för att vi har en fantastisk bana själva, men det är ju alltid kul med variation. Har pratat lite löst med bla RJ om inhopp i SM/SO nästa år, du kanske hänger med?? Anderstorp kanske?!

Är det inte sommar snart...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping