Fy Fan vad hemskt!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
korvgubbe skrev:
Ledsamt att se vad män kan hitta på.. Bara hålla tummarna för att någon organisation kan få henne ur landet..

Ja verkligen, och om ni killar får för er att vi svenskar ska ha nån annan kultur nu, så glöm det! :tungan

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Miss_Orchidee skrev:
Ja verkligen, och om ni killar får för er att vi svenskar ska ha nån annan kultur nu, så glöm det! :tungan

Det lär förhoppningsvis aldrig inträffa även om vi svenska grabbar inte ska klappa oss själva för mycket på axeln... Finns en del att göra här hemma med.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Gixxer-Anders skrev:
Nu får du väl ändå ge dig.

Han har ju rätt....

Det är lätt att stå och säga att "dom" har "hedersmord" och skaka på huvudet åt "deras kultur", Medan svenska män prylar skiten ur sina hustrur/flickvänner mer än nånsin.

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
korvgubbe skrev:
Det lär förhoppningsvis aldrig inträffa även om vi svenska grabbar inte ska klappa oss själva för mycket på axeln... Finns en del att göra här hemma med.

Ställ dig vid spisen ikväll då... :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Gixxer-Anders skrev:
Nu får du väl ändå ge dig.

Ge mig?
Iran är iofs ett av de länder mig veterligen som har störst problem med tillämpningen av lagar i mina ögon men jag anser ändå att det är intressant att höra vilka han menar med de?!

För inte så länge sedan var det en kvinna som hade anklagats för otukt..
Hon dömdes till våldtäkt av byrådet.

Vore rätt typiskt att höra kommentaren "sån är deras kultur!" i det fallet trots att just byrådet dömdes till LÅNGA fängelsstraff p.g.a av den rättskipning som de utövat..

Det kommer alltid finnas lokala abnormiteter.

Hört talas om skumt folk som dyrkar rutten fisk..

Undrar om det är samma "De" som tillber "Kristi Brud"...

Allvarligt talat hade jag blivit uppriktigt förbannad om någon i ett annat land läst någon notis om låt säga knutby morden och sedan kläckt ur sig:
- sådan är deras kultur..
För även om det finns idioter som äter rutten fisk och tillber kristi brud eller tror på ufon eller annat så är det inte vad alla Svenskar gör..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
korvgubbe skrev:
Ge mig?
Iran är iofs ett av de länder mig veterligen som har störst problem med tillämpningen av lagar i mina ögon men jag anser ändå att det är intressant att höra vilka han menar med de?!

För inte så länge sedan var det en kvinna som hade anklagats för otukt..
Hon dömdes till våldtäkt av byrådet.

Vore rätt typiskt att höra kommentaren "sån är deras kultur!" i det fallet trots att just byrådet dömdes till LÅNGA fängelsstraff p.g.a av den rättskipning som de utövat..

Det kommer alltid finnas lokala abnormiteter.

Hört talas om skumt folk som dyrkar rutten fisk..

Undrar om det är samma "De" som tillber "Kristi Brud"...

Allvarligt talat hade jag blivit uppriktigt förbannad om någon i ett annat land läst någon notis om låt säga knutby morden och sedan kläckt ur sig:
- sådan är deras kultur..
För även om det finns idioter som äter rutten fisk och tillber kristi brud eller tror på ufon eller annat så är det inte vad alla Svenskar gör..

Du måste förstå att det krävs tankearbete för att fatta det. Det är lättare att spy ur sig en massa skit än att använda hjärnan.

Gixxer-Anders

the story of my life..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-lös
Chris Ash skrev:
Han har ju rätt....

Det är lätt att stå och säga att "dom" har "hedersmord" och skaka på huvudet åt "deras kultur", Medan svenska män prylar skiten ur sina hustrur/flickvänner mer än nånsin.

Att ens antyda att det finns en likhet mellan kvinnors (eller för den delen människors) situation i Sverige och Iran är skamligt. Du borde bita dig i tungan och skämmas.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
snaijk skrev:
kurder o dylikt patrask.

Då har inte mycket koll?!
Dessutom luktar det djävligt brunt om dina påståenden..
Tycker du ska ta och läsa på lite geografi inan du kläcker ur dig sånt djävla skitsnack!

Kurderna har vad jag vet ännu inget eget land att styra över...

Du har tamefan lagt ribban lägre än någon gjort på VÄLDIGT länge här på SH.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha