Miss_Orchidee skrev:
Miss_Orchidee skrev:
snaijk skrev:sån är deras kultur.
korvgubbe skrev:Ledsamt att se vad män kan hitta på.. Bara hålla tummarna för att någon organisation kan få henne ur landet..
Miss_Orchidee skrev:Ja verkligen, och om ni killar får för er att vi svenskar ska ha nån annan kultur nu, så glöm det!
korvgubbe skrev:Det lär förhoppningsvis aldrig inträffa även om vi svenska grabbar inte ska klappa oss själva för mycket på axeln... Finns en del att göra här hemma med.
korvgubbe skrev:Det lär förhoppningsvis aldrig inträffa även om vi svenska grabbar inte ska klappa oss själva för mycket på axeln... Finns en del att göra här hemma med.
Gixxer-Anders skrev:Nu får du väl ändå ge dig.
korvgubbe skrev:Vilka är "De"?
Antar att du doktorerat i ämnet som kan utala dig så självklart och generellt...
Chris Ash skrev:Ojojoj här luktar det illa.
von reisen skrev:Ställ dig vid spisen ikväll då...
Gixxer-Anders skrev:Nu får du väl ändå ge dig.
korvgubbe skrev:Ge mig?
Iran är iofs ett av de länder mig veterligen som har störst problem med tillämpningen av lagar i mina ögon men jag anser ändå att det är intressant att höra vilka han menar med de?!
För inte så länge sedan var det en kvinna som hade anklagats för otukt..
Hon dömdes till våldtäkt av byrådet.
Vore rätt typiskt att höra kommentaren "sån är deras kultur!" i det fallet trots att just byrådet dömdes till LÅNGA fängelsstraff p.g.a av den rättskipning som de utövat..
Det kommer alltid finnas lokala abnormiteter.
Hört talas om skumt folk som dyrkar rutten fisk..
Undrar om det är samma "De" som tillber "Kristi Brud"...
Allvarligt talat hade jag blivit uppriktigt förbannad om någon i ett annat land läst någon notis om låt säga knutby morden och sedan kläckt ur sig:
- sådan är deras kultur..
För även om det finns idioter som äter rutten fisk och tillber kristi brud eller tror på ufon eller annat så är det inte vad alla Svenskar gör..
Chris Ash skrev:Han har ju rätt....
Det är lätt att stå och säga att "dom" har "hedersmord" och skaka på huvudet åt "deras kultur", Medan svenska män prylar skiten ur sina hustrur/flickvänner mer än nånsin.
snaijk skrev:kurder o dylikt patrask.
Miss_Orchidee skrev:När min pojkvänn börjar laga middan ska ja tro att sverige är jämnställt....hehe, det kommer aldrig att hända!!!
snaijk skrev:kurder o dylikt patrask.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |