XJR_Jönsson
xjr 1300 cr 250
Vi var ett gäng grabbar som var ute å körde,efter några mils busande så landade vi hemma i byn vid skolan.Vi började leka med hojarna endel börnade lite å andra lite bakhjuls körning . Men sen var så uppmärksamade jag att där stod en gubbe i 50 års åldern å tittade på oss genom sitt fönster både länge å väl, vafan han pratar i telefonen. Grabbar för fan vi sticker bosse pratar i telefon tänk om han ringer snuten, å vi stack på lite olika holl.Jag å min bror å en till körde hem till mig upp med porten in med hojarna i garaget å stäng porten vi står å snakar lite i garaget. Då hör jag det jag inte vill höra en bil på uppfarten ,tittar ut genom fönstret jo min satan trafikpolisen sevilare. Å vi gömde oss inne i garaget å de var å tittade genom fönster å så stod de å pratade sen var de å bankade på huset (tur att inte min sambo var hemma) sen bankade de på garaget. Sen efter en stund så hörde vi bildörrarna stängas å de körde iväg , sen fick vi ligga där en stund till bara för att vi skulle vara säkra på att de hade kört. Sen kom jag på en jävla bra grej ringde till min andra bror å sa han skulle springa hem å kolla så inte jag hade gäster kolla noga sa jag till han de kan vara var som kolla mina förråd å ved förrådet sen ringer du till mig.Det var lungt där var inga. Jag hade puls på 200 nu satan vad rädd jag var!!!!! Å så vaknade jag ur min dröm med en puls på 300
inte riktigt kanske men fan så nära kunde fan inte somna jag vände å vred men inte somnade jag så nu sitter jag å skriver men vad hjälper det hjärtat slor ju dubbla slag ännu!!! :kocko
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)