Sol varje dag, i princip sen 9veckor tillbaks....Japps skrev:2361646Jobbar i Lund, och det fullständigt öser ner, blixtrar o lever jävel..
Hur ser det ut hos er i landet där ni bor?
JaoWille skrev:2361666Strålande solsken utan ett endaste moln i sikte.!!
Japps skrev:2361646Jobbar i Lund, och det fullständigt öser ner, blixtrar o lever jävel..
Hur ser det ut hos er i landet där ni bor?
morecore skrev:2361651Sol varje dag, i princip sen 9veckor tillbaks....
Och sen när det är höst så bölar du för att du inte får nån sol, är du nånsin nöjd?Lilla_Tingeling skrev:2361900Men va faaan!!! Skicka hit massor av åska och regn till mig i Tierp. Vill få njuta av ett rikigt härligt åskväder med ett riktigt skyfall. Det har knappt regnat nåt här alls i sommar. Dom dagarna med regn går att räkna på en hand. Här är så torrt att gräset är brunt och träden har torkat.
Man ska iofs inte klaga på att det är varmt och soligt. Men lite regn skulle juh inte skada. I helgen hade vi över +30 grader varmt. Idag e det iaf molnigt. Men det är +24.5 grader varmt nu. Kvavt och lite halvfuktig luft. *äckligt*
Igår kväll fick vi iaf känna lukt av sommarregn. Men det var det enda som blev över till oss. Nån annan verkade ha stulit regnet...
Vill oxå ha åska och regn!!!
// Lena
Det är nog lugnt, det är mulet även här bara 1,2 mil från lundSwedie skrev:2361772Coolt! Jag ska neråt landet (Knutstorp) redan ikväll. Hoppas det åskar och regnar hårt även då!
Swedie skrev:2361772Coolt! Jag ska neråt landet (Knutstorp) redan ikväll. Hoppas det åskar och regnar hårt även då!
2-3 mil? Sen när då?Oddjob skrev:2362097Det är nog lugnt, det är mulet även här bara 1,2 mil från lund
men jag har inte hört en enda blixt, det har regnat lite men inte så farligt.
knudan är väl en 2-3 mil härifrån så det kan ju.. menmen du får se hehe
stoooffe skrev:2362237Jag och Rosen kommer nog o glor på dig i helgen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|