Packalén
Vill åka hoj
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland, inte under race helg eftersom jag kör men vid andra tillfällen. Det som gör mig så jävla förbannad är när något svin dränker sin sista hjärncell och sedan får för sig att det är skit kul att springa över en bil. Detta svin har hoppat upp på bakluckan tagit två kliv på taket för att sedan hoppa ner på huven. Bilen som är en (nu buklig) mörk grå SAAB 9-5 stod parkerad uppe vid entrén. Jag skriver Fylla på Falkenberg för jag kan aldrig tänka mig att någon gör så nykter.
Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.
Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.
Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.
Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.
Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.
Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.