Fylla på Falkenberg

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland, inte under race helg eftersom jag kör men vid andra tillfällen. Det som gör mig så jävla förbannad är när något svin dränker sin sista hjärncell och sedan får för sig att det är skit kul att springa över en bil. Detta svin har hoppat upp på bakluckan tagit två kliv på taket för att sedan hoppa ner på huven. Bilen som är en (nu buklig) mörk grå SAAB 9-5 stod parkerad uppe vid entrén. Jag skriver Fylla på Falkenberg för jag kan aldrig tänka mig att någon gör så nykter.

Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.

Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.

Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Packalen#27R600 skrev:
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland, inte under race helg eftersom jag kör men vid andra tillfällen. Det som gör mig så jävla förbannad är när något svin dränker sin sista hjärncell och sedan får för sig att det är skit kul att springa över en bil. Detta svin har hoppat upp på bakluckan tagit två kliv på taket för att sedan hoppa ner på huven. Bilen som är en (nu buklig) mörk grå SAAB 9-5 stod parkerad uppe vid entrén. Jag skriver Fylla på Falkenberg för jag kan aldrig tänka mig att någon gör så nykter.

Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.

Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.

Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.
Som tröst så kommer vår intervju med MW och dig i grön sexig topp att komma upp på nätet, eller va det MW som hade grön topp, njäe hon har väl röd topp :confused:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Riktigt tråkigt Patrick. :( Hoppas förövaren har stake nog att erkänna.

Du har mail förresten.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Packalen#27R600 skrev:
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland,

Jag var själv gott full igår kom med ett uttalande ganska högljutt "Fullast mekaniker i depån vinner" vid halv 2 tiden tydligen :öl

Men hoppas att den som gjort det står för vad han gjort med bilen. Sånt är så j-vla onödigt :mad: blir man.......

Hoppas du var nöjd med Heat Lotionet till ditt krampande lår :hej

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Sån't gör mig så dj-kla:mad:!!
Ska man behöva :fatta! in vett i huvet på folk nuförtiden???
Nej de skulle ha lite :whip eller kanske lite :smasha eller förresten, :kulspruta de dj-vlarna istället så gör de inte om det.

Lider med dig Packis....hoppas den skyldige ger sig till känna.
Har du pratat med SO-ledningen om detta???
Kanske någon har sett något .... *hoppas*

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping