Gängbildning

jamospeakers

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
suzuki gsx-r 600
Hejsan var vid macdonalds i Upplands Väsby (rondellen) idag. Såg ett stort gäng motorcyklar, ca 20st. Var det några här ifrån? Hälften hade suzuki, några ducati monster och en yamaha. Är förövrigt ny här :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
På tal om gängbildning, har ni sett de där fjortisgängen på eu-moppar som håller på att invadera Sverige? De är helt livsfarliga, zickzackar runt om en från alla håll och kanter när man promenerar till stan. Sen kör de ofta lite småfulla, utan hjälm och med en eller två passagerare. Som tur är har de inte lärt sig hur man trimmar än tror jag :)

/Martin

Hata eu-moppar!!

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
berggren_martin skrev:
På tal om gängbildning, har ni sett de där fjortisgängen på eu-moppar som håller på att invadera Sverige? De är helt livsfarliga, zickzackar runt om en från alla håll och kanter när man promenerar till stan. Sen kör de ofta lite småfulla, utan hjälm och med en eller två passagerare. Som tur är har de inte lärt sig hur man trimmar än tror jag :)

/Martin

Hata eu-moppar!!

Word! :D

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
jamospeakers skrev:
Hejsan var vid macdonalds i Upplands Väsby (rondellen) idag. Såg ett stort gäng motorcyklar, ca 20st. Var det några här ifrån? Hälften hade suzuki, några ducati monster och en yamaha. Är förövrigt ny här :)

Välkommen :tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
berggren_martin skrev:

/Martin

Hata eu-moppar!!

trimmar gör ju firmorna som säljer dom :( helt livsfarligt

kolla artikeln...
http://sn.se/i.php?artikel=42228&avd=101&p=&val=158

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
BaGeL skrev:
92km/h är ju inget alls för en moppe. MIn klasskompis mojjped går i 160 men det är från mätaren så dte är kanske ca 140.... Totalt livsfarligt.

Haha, det skulle jag allt vilja se. Det värsta jag varit med om var en Honda mt för 6 år sen som åkte bredvid mig på 125:an när min mätare visade 110-115. 140 ärliga skulle kräva mååånga pollar.

Tillbaka till ligisterna... De här EU-skotrarna är bara pinsamma. Mopeden var visserligen även mitt liv under ett helt år, men då var de ju iaf en riktig moppe med riktig motor (inget plastfjoll).

/Martin

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...