Gästböcker och raceloggar

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Nu har alla förare som anmält sig på roadracing.se gästböcker och möjligheten att skriva i sin egna racelogg allt eftersom säsongen fortskrider.

Tanken är att de senaste raceloggarna kommer sedan att visas på löpet på webbplatsen. Jag tror det kan vara en smart grej om ni vill exponera er för besökare och era sponsorer. Många av er har förstås egna hemsidor men detta kan vara ett bra komplement till detta. Hoppas att det fyller någon funktion.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
jP skrev:
Nu har alla förare som anmält sig på roadracing.se gästböcker och möjligheten att skriva i sin egna racelogg allt eftersom säsongen fortskrider.

Tanken är att de senaste raceloggarna kommer sedan att visas på löpet på webbplatsen. Jag tror det kan vara en smart grej om ni vill exponera er för besökare och era sponsorer. Många av er har förstås egna hemsidor men detta kan vara ett bra komplement till detta. Hoppas att det fyller någon funktion.
Var jag först eller var jag först? :banana
Fast länken till min hemsida fungerar inte...

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Torkel skrev:
Var jag först eller var jag först? :banana
Fast länken till min hemsida fungerar inte...

Nu funkar sej. Ja, du var "helt sjukt" snabb. :tummenupp Vore grymt kul om ni skrev i era raceloggar, tror många wannabees skulle tycka de var läsvärda!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jaa, mycket bra... :tummenupp

Edit:
Eeeh, skulle man inte kunna sortera förarna efter namn, eller startnummer? :va
Vore lite lättare att hitta då...

Last edited:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Macke skrev:
Jaa, mycket bra... :tummenupp

Edit:
Eeeh, skulle man inte kunna sortera förarna efter namn, eller startnummer? :va
Vore lite lättare att hitta då...
Tycker det är jättebra sorterat som det är eller hur Swedie? :hihi

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Varför funkar inte bilden jag skickade med i anmälningen. Eller kommer den att funka snart? Gått en vecka?...

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Mrlind skrev:
Varför funkar inte bilden jag skickade med i anmälningen. Eller kommer den att funka snart? Gått en vecka?...

Den blev väl censurerad :hihi

Skämt åsido, min som jag skickade med funkar.

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mrlind skrev:

För att jag manuellt måste ladda hem uppskickade bilder, öppna bilden i Photoshop, resiza och kopiera bilden till 130 vs 260 pixlars bredd, spara bilderna och sedan skicka upp bilderna igen till surven.

Detta moment orkar jag inte göra vid varje föraranmälning utan gör det då och då när det kommit in ett antal anmälningar. Därav väntetiden.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
jP skrev:
För att jag manuellt måste ladda hem uppskickade bilder, öppna bilden i Photoshop, resiza och kopiera bilden till 130 vs 260 pixlars bredd, spara bilderna och sedan skicka upp bilderna igen till surven.

Detta moment orkar jag inte göra vid varje föraranmälning utan gör det då och då när det kommit in ett antal anmälningar. Därav väntetiden.

Me so sorry :Bugar Såg inte om det stod nåt speciellt format/storlek som bilden behövde vara i... Men nu vet jag :tummenupp För jag kommer nämnligen vara en sån jobbig jävel så jag eventuellt vill byta bild :tungan
Du gör ett grymt jobb JP!!! :tummenupp

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Jag har en fråga, hur kommer man till den där sidan där set står betalningsinfo om varje tävling igen?
Som man kommer till efter att man anmält sig till tävlingarna.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning