Gävle

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
granath_ skrev:
hmm, vad är det då? :)
ni kanske inte vill åka 80km/h med mej. men man kan ju ta sej ner själv :tungan
Det är allt möjligt..... Mc race, Bil race, stunt (Matti Teppsa) uppvisningar av olika slag... Hamburgare, kaffe,fika, skoj , kul, skiiitroligt mm sedan den 4/6 blir det en heldag med mc+bil race på Lunda. :banana :yoparty
80 km/h.....nja det ska väll vara på 50 väg då...hahahhaha
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
storken skrev:
ja.. jag brukar se nån retta ibland glida på kungsgatan men mer brukar det inte bli.. ganska dött..

så kan vi inte skrapa ihop till en körning på söndag?

På söndag skulle du kunna vara kul med en tur :D
Får se till att slita min ÖK från övningsbanan en stund så hon får öva lansväg också :hihi
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Jag lovade att åka hem till morsan å äta på mors dag i ett svagt ögonblick. :huvet Annars lät ju Lunda kul
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
Hygglo skrev:
Vi åker från Preem i Skutskär 10,30 till Lunda nedanför Gimo via dom krokigaste vägar vi hittar...Åter i Skutskär runt 16,30-17 tiden.. http://shrauppsala.se/about.html1.html Häng me.. :banana


fan det är ju morsdag imorgon :gnissla
blir att bränna lite motorväg för min del :va då, har lovat ut mig redan för länge sedan.. Grrrrr....

var ligger Gimo?? det kanske är på väg söderut? jag ska ända ner till Boxholm (småland)
 

Pont

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
sv1000s
andersbrink skrev:
Det var tydligen en MC som rullade omkull i gruset vid vägbygget vid Finnböle tidigare i veckan, nån som vet något om det?

Såg den ligga, en Triumph. Mer än så vet jag inte.
 

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Idag var det faktiskt lite folk ute.. men jag gjorde en faslig upptäckt idag.

Bänkarna utanför flanör är ju borta :confused:
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
steffo skrev:
Idag var det faktiskt lite folk ute.. men jag gjorde en faslig upptäckt idag.

Bänkarna utanför flanör är ju borta :confused:


det är ju skit bra ju! kan man åka istället för att softa där :7peta

hmm.. hadde för mig bara ducatister som softade vid caféer :gnissla



skriv gärna om ni ska ut nånstans!! jag har tenta på lördag men om det bara passar så vill jag gärna åka en sväng!
 

jensa_b

BA02-Bataljonen som visade vägen!
Gick med
25 Jul 2004
Ort
GAEVLE
Hoj
R1
Hallå Gävleboys and girls.
Vet att de inte är rätt forum för efterlysningar, men de e väl inte så ofta man är där inne om man inte fått hojen stulen :huvet
Skulle bli glad om ni tog en titt på stuletforumet å leta efter "stulen R1:a i Gävle" tråden. Eftersom ni bor här i stan kanske ni sett eller hört nå.
Tack ska ni ha å kör försiktigt i regnet!
//jens
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
jensa_b skrev:
Hallå Gävleboys and girls.
Vet att de inte är rätt forum för efterlysningar, men de e väl inte så ofta man är där inne om man inte fått hojen stulen :huvet
Skulle bli glad om ni tog en titt på stuletforumet å leta efter "stulen R1:a i Gävle" tråden. Eftersom ni bor här i stan kanske ni sett eller hört nå.
Tack ska ni ha å kör försiktigt i regnet!
//jens


fan vad tråkigt!!!!
 

jensa_b

BA02-Bataljonen som visade vägen!
Gick med
25 Jul 2004
Ort
GAEVLE
Hoj
R1
Sadam skrev:
Näe, de var ju inte det. Den hojen var en gammal GSXR. Men jag skulle kunna betala en årslön för att få vara först på plats om nån klotade med min hoj :banana
Blir nästan tårögd av all sympati man får från er hojbröder å systrar. Både här på sporthoj å nere på stan. Har varit runt å satt upp efterlysningslappar idag. De känns faktiskt bättre när man får en klapp på axeln. Tack ska ni ha :pannkyss
 

skabe

the one and only
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Gävle
Hoj
Nyligen såld Suzuki sv 1000s
jensa_b skrev:
Näe, de var ju inte det. Den hojen var en gammal GSXR. Men jag skulle kunna betala en årslön för att få vara först på plats om nån klotade med min hoj :banana
Blir nästan tårögd av all sympati man får från er hojbröder å systrar. Både här på sporthoj å nere på stan. Har varit runt å satt upp efterlysningslappar idag. De känns faktiskt bättre när man får en klapp på axeln. Tack ska ni ha :pannkyss

....blev riktigt berörd när jag lästa vad som hänt. Tycker verkligen synd om dej! Hörde om nån som blev av med en R1:a ifjol, ska höra hur det gick..
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
jensa_b skrev:
Näe, de var ju inte det. Den hojen var en gammal GSXR. Men jag skulle kunna betala en årslön för att få vara först på plats om nån klotade med min hoj :banana
Blir nästan tårögd av all sympati man får från er hojbröder å systrar. Både här på sporthoj å nere på stan. Har varit runt å satt upp efterlysningslappar idag. De känns faktiskt bättre när man får en klapp på axeln. Tack ska ni ha :pannkyss

Finns en del spån i Gävle-området (Skutskär?) om det nu inte var någon helt utanför. Kommer med stor sannolikhet att dyka upp i någon ny skepnad, hel eller delar av den, här i stan snart. Är ju inte direkt första gången sånt här händer i Gävle... :va
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
fan va less man börjar bli på gävle nu, först & främs alla stölder :( sedan dom här jävla vägarna. finns det nån bra väg i närheten av gävle? :3freak
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
granath_ skrev:
fan va less man börjar bli på gävle nu, först & främs alla stölder :( sedan dom här jävla vägarna. finns det nån bra väg i närheten av gävle? :3freak

Va här runt skutskär är de bara fina vägar :rolleyes:

Å Chefen Alabama vad menar du med skutskär? här bor det ju bara ärligt folk :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top