Gå Och Se!!!!!!!!!!!!

woofes

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
inge just nu
kan bara hålla med! klockren! ultravåld när det är som bäst!!! ;) :yoparty

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Någon mer än jag som tror att Tarantino är en seriöst störd nisse?? Han är ju precis sådan som vår generations föräldrar trodde att v alla skulle bli tack vare hårdrock och tv-spel....

Thats one sick puppy....

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Beffe skrev:
Mycket bra ja, undrar om det kommer en uppföljare :va

Den är väl redan inspelad om jag inte minns fel, skulle väl bara bli en film men den blev för lång så de delade upp den på två. :confused:

:tomten

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
Någon mer än jag som tror att Tarantino är en seriöst störd nisse?? Han är ju precis sådan som vår generations föräldrar trodde att v alla skulle bli tack vare hårdrock och tv-spel....

Thats one sick puppy....

Sån blir man om man ängnar hela sin tidiga yrkeskarriär åt att hyra ut film och snöa in på Hongkong-action. Det är inte för int som man pratar om videovåldets skadlighet. :hihi

gladh

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Såg filmen under kvällen och satt som klistrad under hela tiden. Otroligt bra film, nästan bättre än Pulp Fiction första gången man såg den. Både story och regi är otroligt bra gjorda, men det som slog mig mest var fotot. Vissa scener håller nästan Hero- och Crouching Tiger, Hidden Dragon-klass. I synnerhet den slutliga fighten då Uma Thurman och Lucy Liu slåss ute i snön. Makalöst vackert gjort. Återstår att se om del 2 är lika bra.

Tarantino är utan tvekan en av den nya generationens absolut bästa filmskapare, i alla fall i min bok. Hoppas och tror att Kill Bill drar in ett par Oscars, för det är den värd.

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Jag tror det skulle komma fyra filmer men är inte säker, jag läste nått som hastigast i en nöjesbilaga till aftonbladet eller liknande i morse :va

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Det var bara två, jag var nog inte helt vaken då :kocko :fyllisar

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jarle skrev:
Jag tror det skulle komma fyra filmer men är inte säker, jag läste nått som hastigast i en nöjesbilaga till aftonbladet eller liknande i morse :va

Enligt IMDb så ska det bara komma två delar, och det verkar logiskt med avseende på hur många hon har att döda och hur många av dem hon dödar i första filmen. Del två har premiär under 2004.

woofes

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
inge just nu
Chrille skrev:

Thats one sick puppy....

han är nog seriöst störd, men jekligt bra filmer gör han! han rekommenderade ju att 13åriga flickor skulle se den pga girl power bla bla ... men att visa nått så blodigt och våldsamt som detta för flickor i den åldern??... tja det kan ju ifrågasättas ;)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
För den som liksom jag inte är speciellt impad av Tarantino så finns det dock något anmärkningsvärt han har gjort....

Kolla in videon till Yngwie Malmsteens - Ricing Force.....

.....men vem är det som sjunger??

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...