Tycker inte att det är så ovanligt med hojar på 2-3000mil har utbytesmotor så troligen går dom sönder.
Jaha .....
Min GT250 -77 har blivit stående en gång pga. förknasartrubbel... en sporthoj på sin tid iaf!
Alltså e det bara små problem. Hmm. Det ända jag vart med om är punka. Thats it..
Min värdelösa ZX10R -08 rasade och fick bärgas... Fortfarande utan hoj efter nästan 6 veckor utan att ens ha fått besked om vad som egentligen hänt! Verkmästaren mumlade om att svänghjul o stator krockat så det är väl nån japs som glömde Loctite!
Du borde ju få besked tycker man ju! Nu får dom fan fixa detta och lite till på garantin, 6 veckor är jävligt långt just nu.
Tjatade på en mek där senast igår, enligt honom hade dom flesta saker dykt upp och han skulle börja med den i veckorna... Jo tack du, jag har ju ingen panik ändå! Min sista Kawa i alla fall... Frågade uttryckligen om dom kunde börja med den på en gång när dom fick den o självklart skulle dom plocka i den direkt! När jag ringde efter 3 veckor utan att ha hört ett ljud så var den isärplockad dagen innan! Hade vart smidigare att lämna den här i stan ändå med facit i hand!
Jag mekar bara själv, men det tar ändå sjuka tider.
Ingenting finns i lager i Sverige, 80% finns inte i det Europeiska centrallagret så då återstår 2-3veckor per del i leverans och när den deljäveln kommit hem då märker man efter 3 minuters mek att man behöver en till del och ytterligare 3v leveranstid, etc..
Tog 3 månader förra året att reparera KTMen bara för dessa leveranstider + dålig personal som köper hem fel artikel / glömmer ordern.
Nästa gång köper jag nytt, billigare då men kommer nog med min tur att vara utan hoj översommaren.
Jag mekar bara själv, men det tar ändå sjuka tider.
Ingenting finns i lager i Sverige, 80% finns inte i det Europeiska centrallagret så då återstår 2-3veckor per del i leverans och när den deljäveln kommit hem då märker man efter 3 minuters mek att man behöver en till del och ytterligare 3v leveranstid, etc..
Tog 3 månader förra året att reparera KTMen bara för dessa leveranstider + dålig personal som köper hem fel artikel / glömmer ordern.
Nästa gång köper jag nytt, billigare då men kommer nog med min tur att vara utan hoj översommaren.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|