blackburn_xt
1234
- Gick med
- 10 Aug 2005
- Hoj
- Nsr 125 -98, Yamaha xt 350 med yz 250 fram/bakfälg ,sving, och framgaffel
Nsr:en med jollymoto och 145 munstycke. Den går axxar bra dom 3-4 första växlarna, sen så "segar" de, ja hade ur tändstiftet och det var ganska ljust, så den får för lite soppa, men gör det så jävla mycket? Om jag får till rätt mängd bensin sen kommer den dra på alla växlar då?
När jag kommer upp i 120-125 så slutar den axxa, den orkar inte varva mer, då ligger jag på ca 7500 varv. (Det är orginaldrevning på)
Den är förövrigt importerad och jag har tagit bort varvtalsbegränsaren, så att cdi-boxen är ostrypt.
Men sen så snackade jag med en kille som sa att det kan vara så att avgasporten inte öppnar ordentligt och att det skule finnas 2 olika servo till avgasporten.
Hjälp!
När jag kommer upp i 120-125 så slutar den axxa, den orkar inte varva mer, då ligger jag på ca 7500 varv. (Det är orginaldrevning på)
Den är förövrigt importerad och jag har tagit bort varvtalsbegränsaren, så att cdi-boxen är ostrypt.
Men sen så snackade jag med en kille som sa att det kan vara så att avgasporten inte öppnar ordentligt och att det skule finnas 2 olika servo till avgasporten.
Hjälp!