Göra i sommar

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Eftersom jag är less på min "vänner" för att ingen "pallar", "vill", "har pengar till mc kort" mm.

Så undrar jag hur många det finns i närheten av lund-malmö /skåne som självklart har mc-kort.

Och har lust o ta lite turer undersommaren, bada, spela paintboll, ta en öl.. mm
För jag tänker inte sitta "hemma " för att mina vänner inte ,kan ,får ,vill ut på vägarna mm.. o sitta på buss undersommaren... nä tack..

så vilka har lust o hänga på o ha kul i sommar?
(kommer jobba under vardagarna men kvällarna o helgerna :tummenupp )

Föresten e de bara jag som har detta "problem"

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
du e inte ensam om detta "problem" men ja har nu lyckats få två kompisar å ta kort å skaffa hoj, men just nu e ja ensam... den ena har kortet men ingen fungerande hoj... om d e nån som har en cdi box till en honda MBX ligger å skräpar blir både ja å han glada!! å den anra har itne kortet än... men d känns som ja kommer va ensam på "sport 125a" eftersom dom har Honda MBX samt Yamaha RD... ja tycker d skulle va jävlit skoj me en 125 träff nån stans i sverige i sommar... det verkar som det finns flest i sthlm området... så någonstands därikring???

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Jag bor strax utanför Malmö (Oxie).. håller på o ta körkort nu.. snart uppkörning, klarar jag det då e jag me o lirar lite mc me dej!! :tummenupp

har en kompis som längtar till jag tagit det, han kör 125:a nu o har ingen att köra me... GranaT på forumet, min kompis håller på o ta mellantungt, men han lär inte bli klar denna sommaren :( osså Vastrix som bor i samma håla som mej håller osså på o ta kortet.. vet inte hur långt han har kommit.. så självklart är jag på och kör mc i sommar... denna sommaren ska det j****vlar i mej köras :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Skrovkalle va sägs om att fixa en liten träff här i skåne ?
när har du uppkörning?

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
AleX skrev:
Skrovkalle va sägs om att fixa en liten träff här i skåne ?
när har du uppkörning?

SKORVkalle :p ja e lätt på att fixa en träff här nere... vet som sagt bara en som har kort, hade vatt bra om även nån "där uppe" hade kunnat komma ner o busa.. vi har jäääättefina vägar här nere!! :D

uppkörningen ja.. missade uppkörningen den 7:e Maj. Nästa uppkörning... kommer strax... de blir en överaskning för alla... kan säga att det inte är alltför lång tid till.. klarar ja den så kan jag köra så gott som hela sommaren :squid

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag känner en till som har lätt mc kort så då e vi fyra st.
Sen finns det alltid någon som inte sett denna tråden och deras kompisar..

Men skrik till när du fått lappen så slänger vi upp en träff.

men va du än gör Skit i gubben som åker me dig på uppkörningen allt blir mycket bättre då.. :tummenupp

jag har erfarenhet av det :rodnar

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
AleX skrev:
Jag känner en till som har lätt mc kort så då e vi fyra st.
Sen finns det alltid någon som inte sett denna tråden och deras kompisar..

Men skrik till när du fått lappen så slänger vi upp en träff.

men va du än gör Skit i gubben som åker me dig på uppkörningen allt blir mycket bättre då.. :tummenupp

jag har erfarenhet av det :rodnar

hann inte ens ut på vägarna innan de sa stopp, och de lilla jag körde på banan var jag ganska lugn och tänkte inte så mycket på honom

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
vi 125 folk i sthlm träffas ju ganska flitigt tycker jag..

hojåka och dricka bira!!...

men när det anårdnas en tiktig träff brukar ju folk som sagt..

int evara lite heta på att träffas

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
samma här.... alla kommer med "det är så dyrt", "kortet är så jobbigt" osv. :mad:

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Jag hänger gärna med på en träff. Har ingen uppkörning än men det skall nog inte dröja så lång tid innan jag kan köra upp. Under sommaren är jag rätt flexibel med tider så jag hoppas ta en tidig reservtid...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping