Göteborg 30/8

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Hej,

Jag kollade efter Göteborgstråd här i Träffar/Samåkning, men såg till min förvåning ingen. :va Vilket antingen betyder att det inte finns någon eller så är jag blind.

Hursomhelst,

Jag blev tipsad om på ett annat forum (som inte ens är ett hoj forum) att det brukar samlas ett gäng vid 12:00 på götaplatsen på lördagar och söndagar.
Så jag tänkte kolla av läget om det är några åksugna göteborgare (eller andra som tar sig dit) som vill åka imorgon lördag 30/8.

Jag är relativt ny på mc (tog kort juni, köpte hoj juli) och är inte från Göteborg, så det är ingen bra ide att jag ska vara någon form av gruppledare. Men jag hänger gärna på en runda om det är andra som ska ut och åka.

Om det inte blir någon samåkning så tar jag bara en solo runda istället och sen senare på eftermiddagen/kvällen tänkte jag hälsa på kusiner som bor i Göteborg. Så att hänga med på en Göteborgsrunda fast jag inte bor i Göteborg är inga problem eftersom jag mer eller mindre bestämt att jag ska dit imorgon ändå.
Det enda är att jag behöver gatunamn eller dylikt på samlingställe så jag kan hitta på karta eftersom jag inte vet var allt ligger (Götaplatsen har jag redan hittat på eniro).

Jag tänkte också läsa igenom "Att köra i grupp" innan ja åker så jag förhoppningsvis kan fungera ihop med den grupp jag åker med om det blir något. :)

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...