Göteborg: Glasstouring på söndag

Mingves

Guest
Jag tänkte ta en tur om det är fint väder för att käka glass. Alltså ej hypertouring utan en liten glasstour, är det någon som vill följa med?
Tänkte dra vid 12-13 nångång.
Kan tänka mig att ta nån av de gamla vägarna till varberg eller halmstad. Skulle oxå kunna tänka mig lysekil/smögen.
///M

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Mingves skrev:
Jag tänkte ta en tur om det är fint väder för att käka glass. Alltså ej hypertouring utan en liten glasstour, är det någon som vill följa med?
Tänkte dra vid 12-13 nångång.
Kan tänka mig att ta nån av de gamla vägarna till varberg eller halmstad. Skulle oxå kunna tänka mig lysekil/smögen.
///M
t alysekil/smögen så har du ett gäng härifrån som hänger med också. :tummenupp

Mingves

Guest
Skorpan skrev:
finns redan en tråd för gbg :hihi

Oj, trodde jag inte skulle skriva i den.

Sorry skall göra det nästa gång, eller om nån kan flytta denna tråden dit/eller radera denna tråden.

///M

Skorpan

Guest
Mingves skrev:
Oj, trodde jag inte skulle skriva i den.

Sorry skall göra det nästa gång, eller om nån kan flytta denna tråden dit/eller radera denna tråden.

///M
??? den e till för alla,bara jobbigt om det finns 132 trådar för gbg,lättare med en

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Skorpan skrev:
??? den e till för alla,bara jobbigt om det finns 132 trådar för gbg,lättare med en

Det bästa vore nog en tråd för varje tillfälle, *mycket* bättre översikt än att scrolla sig till artros i samma låååånga tråd... IMHO. :gnissla Fast allteftersom trådarna blir inaktuella måste de ju bort, så... javaffan... en tråd kanske är det minst dåliga då. :D

Smaug

minglat på mortenskrog.se
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX9R -96
Mingves skrev:
Kanske Smaug följer med oxå???

///M

Jodå draken kan väl följa med om inte projektet suger för mycket tid. Vi ligger trots allt i slutfasen på det och redovisar nästa vecka. Kanske Dez borde funderar på också... :fatta!

Mingves

Guest
Smaug skrev:
Jodå draken kan väl följa med om inte projektet suger för mycket tid. Vi ligger trots allt i slutfasen på det och redovisar nästa vecka. Kanske Dez borde funderar på också... :fatta!

hahaha Dez kommer med mig:)

///M

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Smaug skrev:

Enligt ordinarie projektledaren prioriteras hojåkning före projektning....och du är bara vice projektledare :blah

Mingves

Guest
Dez skrev:
Enligt ordinarie projektledaren prioriteras hojåkning före projektning....och du är bara vice projektledare :blah
Låter bra.

Eftersom mina arbetskompisar kommer med på sina bågar och de är från varberg så det blir att vi åker mot Lysekil.
Så vill ni följa med mot lysekil så träffas vi kl 1300 på G-P

///M

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
låter som en vettig tur har inte kört så mycket norr över kan hända att jag dyker upp + 1 eller 2

Mv. Oskar

Tobbe_Borg

Socio #1823
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Ingen för tillfället...
Kommer om bara vädret och allt annat klaffar... :tungan

//Tobbe :3freak

Mingves skrev:
Låter bra.

Eftersom mina arbetskompisar kommer med på sina bågar och de är från varberg så det blir att vi åker mot Lysekil.
Så vill ni följa med mot lysekil så träffas vi kl 1300 på G-P

///M

Mingves

Guest
Jag har nu kollat på bra vägar, vi kommer starta på G-P kl13:00 köra mot hisingen, köra gamla E6 mot uddevalla, vid stenungsund så tar vi vägen över orust tjörn, sedan så åker vi 162an mot Henån, vid mitten på orust så kör vi mot ellös, och kör sedan flatön mot dragsmark och därefter lysekilsfärjan. Sedan är vi i lysekil, på vägen hem så åker vi min specialväg via bokenäs, och sedan alt 1 via orust och hem, eller alt 2 via uddevalla, ljungskile, hjärtum och gamla vägen som går till kungälv från lilla edet(ej 45an).

///M

kruger

socio #4104
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
SXF 250 -07, 999$ -03
Mingves skrev:
Jag har nu kollat på bra vägar, vi kommer starta på G-P kl13:00 köra mot hisingen, köra gamla E6 mot uddevalla, vid stenungsund så tar vi vägen över orust tjörn, sedan så åker vi 162an mot Henån, vid mitten på orust så kör vi mot ellös, och kör sedan flatön mot dragsmark och därefter lysekilsfärjan. Sedan är vi i lysekil, på vägen hem så åker vi min specialväg via bokenäs, och sedan alt 1 via orust och hem, eller alt 2 via uddevalla, ljungskile, hjärtum och gamla vägen som går till kungälv från lilla edet(ej 45an).

///M

Den gamla vägen mellan Kungälv och Lilla Edet hade dom lagt ut grus på förra veckan. det var ingen höjdare att komma till det partiet där det var. Vet ej ifall det har lagt sig. Kanske någon som ve så ni inte åker på en tabbe??

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV650S
Har du kollat vädret ??
Jag är på om vädret tillåter...

Mingves

Guest
kruger skrev:
Den gamla vägen mellan Kungälv och Lilla Edet hade dom lagt ut grus på förra veckan. det var ingen höjdare att komma till det partiet där det var. Vet ej ifall det har lagt sig. Kanske någon som ve så ni inte åker på en tabbe??

Ok, bra att veta. Ingen som vet hur gamla E6 är?

Eller finns det någon bättre väg mellan GBG ocg stenungsund?

///M

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping