Måste bara berätta hur fruktansvärt bra In Flames konseren var i lissebergs hallen/Göteborg i lördags det var RIKTIGT RIKTIGT bra...! Sonic Syndicate var hel grymma som vanligt och Gojira överraskade med att vara jäkligt bra dom med( jag vet det var kanske inte helt oväntat med tanke på att dom annses vara frankrikes största metal band)
Iaf tack som fan! göteborgs-metal är och förblir bäst!
Nu till det mest negativa på våran lilla utflyckt... Va e de med göteborgare och deras "kaffe" vanor...? lövbergs-lila...!? Det gick inte att få en enda ordentlig kopp zoegas skånerost på hela helgen...! fatta abstinensen...!
Ja och jag vet att det säkert kommer gnällas över att detta inlägg inte handlar om hojar men va fan va e en hoj tur utan kaffe och bra musik!?
Nä just de! ingen äter kola med pappret på...!
Iaf tack som fan! göteborgs-metal är och förblir bäst!
Nu till det mest negativa på våran lilla utflyckt... Va e de med göteborgare och deras "kaffe" vanor...? lövbergs-lila...!? Det gick inte att få en enda ordentlig kopp zoegas skånerost på hela helgen...! fatta abstinensen...!
Ja och jag vet att det säkert kommer gnällas över att detta inlägg inte handlar om hojar men va fan va e en hoj tur utan kaffe och bra musik!?
Nä just de! ingen äter kola med pappret på...!