niklas
Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Har nu efter en tids tjuvläsande blivit medlem. Måste säga att jag är klart imponerad av den samlade kompetensen när det gäller så viktiga saker i livet som att hitta bästa vägarna, hur man slangåker, överklaga böter, musik i hjälmen eller bara hur man får tag i den där konstiga saknade låsmuttern. Läser även idag med en tår i ögat och klump i magen hur nära dödsfall hanteras via gemenskapen i forumet.
Det verkar finnas en stor samling schyssta människor här helt enkelt, dessutom med världens förmodligen bästa intresse...
Kör en Speed Triple, och lär gärna känna fler åkare i området. Har mycket kvar att lära när det gäller hojens kapacitet, min egen kapacitet och det kurviga vägnätet på västkusten.
Vi ses i trådarna och på allt asfalterat som inte är motorväg!
Det verkar finnas en stor samling schyssta människor här helt enkelt, dessutom med världens förmodligen bästa intresse...
Kör en Speed Triple, och lär gärna känna fler åkare i området. Har mycket kvar att lära när det gäller hojens kapacitet, min egen kapacitet och det kurviga vägnätet på västkusten.
Vi ses i trådarna och på allt asfalterat som inte är motorväg!