Göteborgare signing in!

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Har nu efter en tids tjuvläsande blivit medlem. Måste säga att jag är klart imponerad av den samlade kompetensen när det gäller så viktiga saker i livet som att hitta bästa vägarna, hur man slangåker, överklaga böter, musik i hjälmen eller bara hur man får tag i den där konstiga saknade låsmuttern. Läser även idag med en tår i ögat och klump i magen hur nära dödsfall hanteras via gemenskapen i forumet.

Det verkar finnas en stor samling schyssta människor här helt enkelt, dessutom med världens förmodligen bästa intresse... :tummenupp

Kör en Speed Triple, och lär gärna känna fler åkare i området. Har mycket kvar att lära när det gäller hojens kapacitet, min egen kapacitet och det kurviga vägnätet på västkusten.

Vi ses i trådarna och på allt asfalterat som inte är motorväg!

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
Kowalski skrev:
Har nu efter en tids tjuvläsande blivit medlem. Måste säga att jag är klart imponerad av den samlade kompetensen när det gäller så viktiga saker i livet som att hitta bästa vägarna, hur man slangåker, överklaga böter, musik i hjälmen eller bara hur man får tag i den där konstiga saknade låsmuttern. Läser även idag med en tår i ögat och klump i magen hur nära dödsfall hanteras via gemenskapen i forumet.

Det verkar finnas en stor samling schyssta människor här helt enkelt, dessutom med världens förmodligen bästa intresse... :tummenupp

Kör en Speed Triple, och lär gärna känna fler åkare i området. Har mycket kvar att lära när det gäller hojens kapacitet, min egen kapacitet och det kurviga vägnätet på västkusten.

Vi ses i trådarna och på allt asfalterat som inte är motorväg!

Tjena!.
Var det dig jag såg i dag? kl 19-20, låg bakom dig mellan stenaline-terminalen och sen svängde du av upp på älvsborgsbron.. Du hade även en :tuttar där bak :)

niklas

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Slurken skrev:
Tjena!.
Var det dig jag såg i dag? kl 19-20, låg bakom dig mellan stenaline-terminalen och sen svängde du av upp på älvsborgsbron.. Du hade även en :tuttar där bak :)

Nej, jag ligger hemma med feber och förkylning, så det var tyvärr inte jag. Och jag hoppas verkligen att det INTE var min hoj som var ute och åkte...

Hmm. Jag ska... nog... gå till köksfönstret... och kika ner på innergården...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Välkommen. Har du funderingar eller om nån mobbas i Göteborgsforumet så säger du till mig eller Mark så ska vi :6surkart på dom :hihi

Nej då, skämt åsido, alla Göteborgare är ju "goa gubbar".

Kör så det ryker!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Jajäklar
När jag puffar för forumet då duger det inte. När jag inte har tid eller hoj då duger det.

Marginellt välkommen på dig din glitterboll.

niklas

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
benrangel skrev:
Jajäklar
När jag puffar för forumet då duger det inte. När jag inte har tid eller hoj då duger det.

Marginellt välkommen på dig din glitterboll.

Hehe, tror du lyckades puffa (har inte du slutat röka?) när jag hade omänskligt mycket att göra på jobbet förra året. Bröt ju genom försäkringskassans årsmaxtak för övertid redan i mars...

Dessutom kan jag ju nu utöva lite riktad press mot inköpsnerven på herrn. När ser man dig på en Fireblade? Eller ska du gömma dig bakom en golfbag för alltid nu? :7peta

Till er andra:
Thanks! Har säkert från kontoret sett nån wheela över Götaälvsbron eller hejat på er vid ett rödljus utan att veta vilka ni är...

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Kowalski skrev:
Till er andra:
Thanks! Har säkert från kontoret sett nån wheela över Götaälvsbron eller hejat på er vid ett rödljus utan att veta vilka ni är...

Du lär ha sett mig och några till slangade över bron önskar dig hjärtligt välkommen till det beroende framkallande sporthoj.com :tungan

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Kowalski skrev:
Hehe, tror du lyckades puffa (har inte du slutat röka?) när jag hade omänskligt mycket att göra på jobbet förra året. Bröt ju genom försäkringskassans årsmaxtak för övertid redan i mars...

Dessutom kan jag ju nu utöva lite riktad press mot inköpsnerven på herrn. När ser man dig på en Fireblade? Eller ska du gömma dig bakom en golfbag för alltid nu? :7peta

Till er andra:

Ang, rökat så var det bara återfall :( full och dum.

Nåväl, jag gjorde en lov på blocket och blev inte mindre sugen. Vi får se till vintern vad jag kan spana in för objekt.

niklas

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
benrangel skrev:
Ang, rökat så var det bara återfall :( full och dum.

Jag bara hittade ett uppenbart tillfälle för ordvits som inte kunde lämnas orört. Men det tog visst på ett oväntat sätt? Du rökte på kräftskivan alltså? :fyllisar

niklas

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Gottis skrev:
Du lär ha sett mig och några till slangade över bron önskar dig hjärtligt välkommen till det beroende framkallande sporthoj.com :tungan

Måste ju säga att det är ett trevligt inslag på jobbet att se och höra hojar yla o bröta över bron... Sitter precis i höjd med vägbanan inne i läppstiftet så det är liksom omöjligt att inte märka av det. Och bli så sugen så koncentrationen är förstörd.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Kowalski skrev:
Måste ju säga att det är ett trevligt inslag på jobbet att se och höra hojar yla o bröta över bron... Sitter precis i höjd med vägbanan inne i läppstiftet så det är liksom omöjligt att inte märka av det. Och bli så sugen så koncentrationen är förstörd.

Ok bra att veta,skall vi tuta innan vi lyfter ?

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Kowalski skrev:

Den hemliga hälsningen till Läppstifts-kowalski får bli tre helljusblink, men då vill vi se dig vinka! :banana

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...