Göteborgsvarvet, killen med viljan!

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Hittade på FB, men måste korsposta den här. Dedikerad löpare jajjomen!

showimg.asp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kan nån svara på vad det är som hänt egentligen?

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Han låg för nära framförvarande löpare och hamnade således i skottlinjen.:D :D

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Här är en bild lite tidigare när skiten är lite färskare... :näsblod

Och lite info om killen

"Mikael Ekvall slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare.

Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter.

Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning.

Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen.

Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder.”

Bifogat

• K DSC_03523.JPG
    K DSC_03523.JPG
    109.4 KB · Visningar: 12,880
Last edited:

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Här är en bild lite tidigare när skiten är lite färskare... :näsblod

Och lite info om killen

"Mikael Ekvall slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare.

Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter.

Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning.

Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen.

Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder.”

Hahha, är detta på riktigt?!:confused:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hmm...nog för att jag gillar att springa. Men inte under vilka omständigheter som helst. :rolleyes:

Faktiskt lite äckligt om jag får säga.!! :zpy

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Ja, klart det är sant. Allt på internet är sant.

Men det bästa med den här storyn är väl ändå att krampen i magen släppte...:rolleyes:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Hahahahahaha! Kvack! Idrottare är ett särdeles ovanligt släkte envist seniga drängar. Han måste ju varit medveten om hur många som kommer att skratta bäckenbotten ur led efteråt, men nej, den där lilla sekunden och plåtplaketten är viktigare. Det är ju hela ett år kvar till nästa lopp. Stackarn. Jag avundas hans fokusering och envishet iaf.

/perris

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilken vidrig jävla människa och vilken vidrig jävla skribent som premierar beteendet.
Men det är sjukt kul på något sätt. :rofl

Mycket äckligt om du frågar mig.
Lite äckligt är typ hårstrå i maten eller nagelflis på golvet. Inte diarré över hela sig själv på öppen gata.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Påminner lite om när min gamla födelsestad hade kvartsmara och stadens "stora, kända mäklarkung" kommer älgandes längs slutrakan med hela klockspelet hängandes ut genom shortsen. Halva befolkningen stod och applåderade längs sidorna.

Lyckligtvis använder de flesta idrottare lite längre shorts nuförtiden som dessutom har innerbyxa...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Varpå jag kontrar med att det påminner om när jag gjorde i byxan som 4-åring på dagis då vi var på zoo. Storebror samt hans kompisar skrattade åt mig hela bussfärden hem då jag fick sitta på en plastpåse för att inte skita ner sätet. :(

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy