MickeZX7R
Posör
Finns det någon här som inte är tatuerad?
...ja, det är lugnt här på jobbet idag
...ja, det är lugnt här på jobbet idag
Jag gissar att du har sett Tattoo Fixers? En stor majoritet där har ju gaddat sig på fyllan med polarna när dom var yngre, och nu är det inte lika coolt längre.Ingen bläck här.
Tur det, har inte samma värderingar nu som när jag var yngre och gaddning från den tiden skulle kunna ge mig nackdelar.
Jupp. Inte ens de planer jag hade i nyktert tillstånd hade varit ok nu...Jag gissar att du har sett Tattoo Fixers? En stor majoritet där har ju gaddat sig på fyllan med polarna när dom var yngre, och nu är det inte lika coolt längre.
jävligt långt inlägg, bara för att säga...jag vågar inte.... ? ? ? ? ?Jag fick en tatuering av en riktigt duktig tatuerare, för att jag var schysst med honom när vi gjorde affärer, det var bara att bestämma motiv och komma in...
20 år senare har jag inte utnyttjat den, jag ser ingen som helst mening med tatueringar.
Däremot tycker jag det är ofattbart roligt när folk som har tatueringar ska försöka motivera dom:
"Biltemakörven är ett minne av en barndomsvän som gillade biltemakörv."
"Koifisken är ett minne av min farmor som gillade att fiska"
"Svanktribalen är för att jag känner mig som en krigare eftersom jag klarade körkortet."
"Penisen i pannan är för att jag small av på en fest där det fanns en tatueringsmaskin, den är rätt kul..."
Speciellt när dom har 42 tatueringar spridda som inte hänger ihop på något sätt, en dålig Bart Simpsson på skateboard brevid ett välgjort porträtt av Maria Magdalena, en Jesus trots att dom inte är ett dugg troende brevid en dåligt ritad ostbit osv...
Eller en Volvo 142 som var skitfräck 1980 när dom hade en, gärna med någon bonnig text...
Vad jag inte förstår är varför dom inte lasrar bort skiten istället för att intala sig att det fortfarande är häftigt...
Ja du får tolka det så om du vill, jag ser inte det "modiga" i att tattuera sig?jävligt långt inlägg, bara för att säga...jag vågar inte.... ? ? ? ? ?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|