Gameboy advance Beg. Spel?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hej! har bara hittat spelbutiken.se som verkar ha en bra begagnad lista på spel. Finns det fler bra sidor? Söker man på nätet så kommer man bara till massa annons forum...

Köpte gameboy advance idag :) tonyhawk 3 o mariokart har jag än så länge.

När jag ändå är här: finns det nått mc-spel? Cross? förutom excite-bike som kommmit igen. Söker Kelly slater prosurf och supermario 3!!

hej å hå!

morecore skrev:
Hej! har bara hittat spelbutiken.se som verkar ha en bra begagnad lista på spel. Finns det fler bra sidor? Söker man på nätet så kommer man bara till massa annons forum...

Köpte gameboy advance idag :) tonyhawk 3 o mariokart har jag än så länge.

När jag ändå är här: finns det nått mc-spel? Cross? förutom excite-bike som kommmit igen. Söker Kelly slater prosurf och supermario 3!!

hej å hå!
Jag har 2 kassetter som totalt innehåller typ 150 spel.. HAr dock ingen användning för dem.. Felköp.. Hojta till om du är intresserad.. Åker på semester imorgon men åter nästa fredag... pris kan vi komma överens om...

Stephen skrev:
Jag har 2 kassetter som totalt innehåller typ 150 spel.. HAr dock ingen användning för dem.. Felköp.. Hojta till om du är intresserad.. Åker på semester imorgon men åter nästa fredag... pris kan vi komma överens om...

Brukar dom funka?:D haha dock kanske du har nått mer prisvärt än skiten brorsan köpte utomlands det funka ju lite som det själv ville :D

OJOJOJ!!! :banana :banana

Nu behöver man alldrig gå hojlös, när man har Rossi i fickan!!
Ska bara försöka få tag på det, så fråga ett:

Om man köper spel från ENGLAND går de då att spela på svensksålda gameboy adv?? Hade för mig att det kan vara nån skillnad på england o övriga EU. Usa spelen ska väl inte funka om jag fattat rätt....

Bifogat

• 5f_1_sbl.jpg
    5f_1_sbl.jpg
    17.8 KB · Visningar: 36
BlueNinJa skrev:
Vad jag vet så ska det nog funka bra vet spel man köpt i både thailand och usa har funkat till Gba sp och det är ju samma slags spel till båda! :tummenupp :tummenupp
EDIT : http://se.pricerunner.com/games/gameboy-advance-games/browse lägger in denna sida med .. mycket Gba spel!=) Nya dock men vissa var billiga
Edit2 : http://www.gameshop.se/produkt.asp?catID=101&namn=GB Advance Moto gp under M för 250 kr :tummenupp

Hej! Letade jävulen och visst verkar det som att GB Adv. är helt regionsfria! Tack för länk-tipsen! Har beställt MOTO GP från england, hittade det begagnat för cirka 250kr+frakt, men hittade en dubbel version av moto gp + ett bilspel, i samma spel för 300kr INKL frakt! Och det var även helt nytt! 300kr är inte farligt för ett nytt spel, speciellt när man verkligen vill ha det!..
Amazon.co.uk har mkt spel, samt har en begagnat marknad. Rekommenderas!

Längtar!! :banana

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...