johan123456789
Medlem
Det är ju en sån där ny BSA med blockmotor?Det här är en GAMMAL enstånka.
View attachment 500204
Det är ju en sån där ny BSA med blockmotor?Det här är en GAMMAL enstånka.
View attachment 500204
56 år sen den motorn var ny. Dom nya indiska BSA väger 100 kg mer och har11 fler hästar.Det är ju en sån där ny BSA med blockmotor?
Jag har lite koll på dom där och skojade lite bara, sorry... B33 är gammal men B50 bara halvgammal ;-)56 år sen den motorn var ny. Dom nya indiska BSA väger 100 kg mer och har11 fler hästar.
Inte hemmagjord, Husqvarna, men enligt osäker uppgift ombyggd av Sune.Ramen ser lite hemmagjord ut? Tror inte det är en SOH Sune Ohlsson.
Vem vill inte ha en sån? Men då uppstår ett dilemma: vad ska man ha den till? Stå och blänka i garaget/museet till ingen nytta, eller ska man köra med den? Med 2000 mil på mätaren är den inte värd 50000 kr längre.Men kanske ändå?
Yamaha DT50 LC -1994 samlarobjekt 270 mil säljes i Kävlinge | Blocket
29999 kr - Mopeder - Kävlinge - Importerad Yamaha DT50 LC -1994 6-vxl vattenkyld motor. Helt original och har endast rullat 270 mil. Fantastiskt fin och vä...www.blocket.se
View attachment 500525
Kommer ihåg en kille i min barndoms by som hade en sådan när han var 16 och jag var typ 13-14. Jag tyckte den var dö frän och var så avundsjuk.View attachment 500705
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XL125R https://www.blocket.se/annons/sodermanland/honda_xl125r_/1401019032
Här finns det en väldigt fin liten XL125R, bara 320 mil.
Den för kniper ändå Tammer före dig!Den här är närmare ( för mig ) men stökigt med E reg i Sthlm
24 papp utan att ens finnas med i registret. Det var lite hårt.En XR250 från -90.
Honda XR 250 1990 i bra skick säljes i Tibro | Blocket
19500 kr - Cross/enduro - Tibro - Kanonhoj som endast har gått 850 mil.www.blocket.se
View attachment 500793
Den här är närmare ( för mig ) men stökigt med E reg i Sthlm
Jo ja jag har en polare som bor lite lantligt och har en mil till ett endurospår men inte ens han pallar att fixa med tävlingslicenser mm ( han har gjort det förut ) för att kunna bränna runt på grusvägarna där omkring.Den för kniper ändå Tammer före dig!
Och E-reg är väl egentligen lika dåligt överallt?
Tioribba. Jag kommer och köper din ist!Länk?
Vad begär dom för den?
Frågar för det står nog en sådan här hemma någonstans. Kanske dags att sälja? Troligen LV-reg.
Den här då?
Registrerad, men besiktigad senast 2007, och han köpte den själv i år
Honda XR 250 R säljes i Norberg | Blocket
15000 kr - Cross/enduro - Norberg - Säljer en Honda XR 250R-91. Funkar och går bra. Nya däck.www.blocket.se
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|