Gammal mc men nytt kort

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Hoj
XT660R 2010
Hej på er alla!
Jag har precis hittat in hit efter att min polare Kiina0 tipsade mig om sidan.
Lite info om mig:
Jag kör en Gammal honda VF 400 som är min farsas, (som han aldrig använder)
tror att det är en hyffsad hoj att börja köra på, lära sig grunderna.Tog mc kort i september -07
Till slutet av denna säsongen eller i början av nästa hägrar en gixxer 1000 från 01-03 vi får se vad det blir för någon.
Vi ses på vägarna

//GG

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
en Gixxxxer K1-K3? fan grappen, du kommer köra ihjäl dig dIrEcKt!!!!!!!111one

Men välkommen till SH. Nu kommer det öppnas upp en helt ny värld av galenskap. Du kommer lära dig allt om hur du irriterar resten av trafiken i sverige, och hur du hämnas på allt från gamla tjuriga tanter och volvofolk med fuckyou-burnouts, backspegelsparkar och bilmisshandel med kJeTTinGen.

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Mjölnaren

står på tå
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
Ktm Superduke 990
Hade rätt tråkigt på jobbet just ,men läste det Pixelshader skrev så garvade jag faktiskt en hel del....

Ta det lugnt...stor skillnad på hojjar det där....typ som att cykla och sen köra en dragster....men det går nog bra ska du se...

Kör försiktigt där ute pojkar och flickor

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Hoj
XT660R 2010
Thx för välkomnadet.
Jag hade tänkt att köra med farsans hoj denna säsongen för att lära mig så mkt jag bara kan.
Har kört lite cross i yngre dar & moppe(vilket inte alls är samma sak jag vet men 2hjul iaf).
Sen har man kommit upp en bit i åren (fyller 32år iår), så man kommer att köra med det stora huvudet & lära sig gixxern sen är det möjligt att det blir en 750 eller 1000.
Jag kommer att ta det lugnt.
Har kört Kiina0s R1 & den går som sören, man måste ha respekt för mc annars tror jag att det går åt h-vete ganska omgående utan tvekan.
Jag har väntat med att ta mc-kortet för att just för att när man är yngre så hade man inte någon begränsningar som man har fått på "äldre" dagar.
Min lillebror, han är 10år yngre, var sugen att ta mc kort nu när jag har.
Men efter att han såg en olycka med mc vid "nattliga aktiviteter" då bestämde han sig att för att vänta & jag sa till honom att det är klokt.

Det gäller att vara väldigt vaken när man kör mc den uppfattningen har jag fått & att man inte kan räkna med att folk uppfattar att man kommer på mc eller att dom har sett en överhuvudtaget.
Så som jag skrev innan det gäller att köra med det stora huvudet, det ovanför axlarna :tungan :D :D

//GG

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...